۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین افزایش سرعت چشمگیر wifi تا ۵ برابر با "wifi analyzer" +دانلود
کد خبر: ۲۰۵۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۳ ساعت: ۸:۵۲ ↗ لینک کوتاه

نرم افزار؛

افزایش سرعت چشمگیر wifi تا ۵ برابر با "wifi analyzer" +دانلود

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از سرعت کم و آنتن ضعیف (wifi) خود رنج می برید با ما همراه باشید.

افزایش سرعت چشمگیر wifi تا ۵ برابر با "wifi analyzer" +دانلود
به گزارش سرویس علم وفناوری  صبح قزوین ،در صورتی که شما هم از آنتن ضعیف ارتباط بی سیم خود یعنی (wifi) رنج می برید و پول اینترنت پر سرعت را پرداخت می کنید در حالی که سرعت واقعی اینترنت شما بسیار کم تر از مقدار بیان شده است، پیشنهاد می کنیم نرم افزار wifi analyzer  را نصب کنید چرا که سرعت وای فای شما را به طرز عجیبی بالا می برد.

افزایش سرعت چشمگیر wifi تا 5 برابر با

یکی از مشکلات سرعت کم وای فای ،  انتخاب کانال ضعیف است. سیگنال های بی سیم از طریق امواجی در کانال هایی در هوا دریافت می شوند ، حالا اگر چندین سیگنال از یک کانال استفاده کنند، بر روی یک دیگر اثر می گذارند که این امر باعث از دست رفتن اطلاعات می شود و در نتیجه امواج باید دوباره پخش شوند که باعث کند شدن سرعت اینترنت شما می شود.

اینجاست که نرم افزار" wifi analyzer"به کمک شما می آید تا به شما بگوید که از چه کانال هایی استفاده می کنید ، یعنی شما می توانید با استفاده از نرم افزار wifi analyzer  کانال دریاف امواج wifi خود را تغییر دهید و سرعت wifi خود را تا پنج برابر افزایش دهید.


روش کار با نرم افزار "wifi analyzer"  :

کار با این نرم افزار بسیار راحت است ، ابتدا نرم افزار را اجرا کنید و شبکه خود را آنالیز کنید سپس به کانال های پیشنهادی نرم افزار نگاه کنید و گیرنده خود را به یکی از کانال های پیشنهادی متصل کنید.


 • دانلود و مشخصات فایل

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.
حجم:1.55 مگابایت
نسخه: 2.3 +
نوع فایل: zip برای آندروید


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان