۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین موفقیت ایران در مذاکرات ۱+۵
کد خبر: ۲۰۵۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ائمه جمعه استان قزوین تصریح کردند:

موفقیت ایران در مذاکرات ۱+۵

ائمه جمعه استان در خطبه های روز گذشته نماز جمعه به موفقیت ایران در جریان مذاکرات ۱+۵ اشاره کردند.

موفقیت ایران در مذاکرات ۱+۵
به گزارش صبح قزوين: آيت الله اسلامي امام جمعه تاكستان با اشاره به تربيت ديني دانش آموزان گفت: دين مبين اسلام به تربيت ديني افراد توجه ويژه اي داشته و بارها آن را تاكيد كرده است.
وي افزود: تشكيل نهاد امور تربيتي در مدارس كشور از بركات ارزشمند انقلاب اسلامي است ايران به عنوان كشور اسلامي بايد در امر پرورش ديني و اسلامي الگو و سر مشق ساير كشورها باشد و بايد براي رسيدن به اين مهم تلاش جدي شود.
حجت الاسلام فاطميان گفت: هفته نيكو كاري به منظور جذب كمك ها و هداياي مردمي به خانواده هاي محروم و نيازمند برگزار مي شود و هميشه با استقبال مردم روبه رو بوده است.
حجت الاسلام سماواتي امام جمعه خرمدشت از مسئولان كشوري خواست با كاهش تورم وگراني جامعه در جهت رفع محروميت تلاش كنند.
حجت الاسلام خدايي امام جمعه ضياء آباد با اشاره به سالروز تشكيل كميته امداد امام خميني (ره) در 14 اسفند ماه سال 57 به دستور امام راحل گفت: اين نهاد مردمي تاكنون توانسته در توانمندي قشر محروم جامعه و رسيدگي به محرومان موفق عمل كند.
حجت الاسلام موسوي مويني امام جمعه محمديه ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي از آنان خواست هميشه و در همه حال خدا را ناظر بر رفتار و كردار خود ببينند.
حجت الاسلام زرينه امام جمعه بوئين زهرا با اشاره به مذاكرات هسته اي ايران با طرفين غربي در شهر آلماتي قزاقستان گفت: در اين دوره مذاكرات نتيجه بهتري نسبت به دوره هاي قبلي به دست آمد چرا كه غربي ها متوجه شدند كه با تحريم ملت ايران راه به جايي نخواهند يافت.
حجت الاسلام هاشمي امام جمعه آوج اظهار كرد: 15 اسفند آغاز هفته منابع طبيعي است و از شما مي خواهم در حفظ و حراست از اين منابع خدادادي بكوشيد.
حجت الاسلام انصاري امام جمعه دانسفهان افزود: دشمنان در 32 سال گذشته تحريم هاي فراواني را عليه ايران اعمال كرده اند ولي اين تحريم ها باعث شكوفايي بيشتر استعدادها در كشور شده است.
حجت الاسلام اكبري امام جمعه خاكعلي از مسئولان خواست در جهت رفع مشكلات معيشتي مردم بيش از بيش تلاش كنند.
وي بيان داشت: غربي ها بدانند با تحريم ملت ايران نمي توانند به اهداف شوم شان دست يابند.
حجت الاسلام روحاني امام جمعه محمود آباد نمونه با مثبت ارزيابي كردن نشست اخير گروه 1+5 افزود: كشور هاي غربي متوجه شده اند كه ملت ايران ذره اي از حق مسلم خود كه دست يابي به انرژي هسته اي است كوتاه نمي آيند.
حجت الاسلام موسوي امام جمعه آبيك با اشاره به 15 اسفند آغاز هفته در خت كاري بيان كرد: انجام اين عمل نيك سنت حسنه اي است كه توجه به آن موجب توسعه پايدار كشور مي شود.
حجت الاسلام بيگدلو امام جمعه ارداق با اشاره به هفته نيكو كاري و درخت كاري از مردم خواست تا در آستانه سال نو با كمك به نيازمندان و كاشت نهال در محيطي سالم و شاداب براي همه افراد جامعه تلاش كنند.
حجت الاسلام حسيني امام جمعه معلم كلايه با اشاره به انتخابات سال آينده رياست جمهوري در كشور از مسئولان خواست با برقراري جامعه اي امن و آرام نگذارند حاشيه ها بر احساسات مردم غلبه كند و دشمنان نظام از آن سوء استفاده كنند.
حجت الاسلام عادل پور امام جمعه الوند اظهار كرد: امنيت اجتماعي و و حدت سياسي 2 ركن اساسي براي جامعه است و برقراري امنيت و همبستگي فقط با تكيه بر نيرو هاي انتظامي ميسر نيست بلكه بايد همه جامعه در آن نقش آفريني كنند.
حجت الاسلام موسوي شالي امام جمعه شال با اشاره به نشست اخير گروه 1+5گفت: عقب نشيني كشورهاي غربي از مواضع قبلي شان نشان داد كه تحريم ها بي اثر است و بايد با مذاكره به تعامل رسيد.
حجت الاسلام صالحي امام جمعه آبگرم افزود: امروزه دشمنان تضعيف جايگاه رهبري ولايت فقيه را در راس برنامه هاي خود قرار داده اند اما نمي دانند كه مردم ايران هر روز با قدرت بيشتري از ولايت فقيه حمايت و پشتيباني مي كنند.
انتهاي پيام/3003/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان