۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امیر جعفری فرمانده پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد شد
کد خبر: ۲۰۵۵۵۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امیر جعفری فرمانده پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد شد

طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر خلبان رضا جعفری به سمت فرمانده پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد منصوب شد.

امیر جعفری فرمانده پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه برادران شهید دلحامد که با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی، امام جمعه کنارک و نماینده این شهر  در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: پایگاه دلحامد یکی از یگان‌های استراتژیک نیروی هوایی ارتش است که تأمین امنیت هوایی جنوب کشور را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پایگاه برخورداری از توان رزمی دو نوع جنگنده F4 و میراژ است که این موضوع اهمیت بسیار زیاد این پایگاه را نشان می دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش رشد و تعالی نیروهای مسلح را موجب به وجود آمدن توان بازدارندگی دفاعی کشور دانسته و افزود: ارتقاء هرچه بیشتر توان نظامی پایگاه های شکاری نیروی هوایی به نفع امنیت کشور، نظام اسلامی و منطقه است و برای دستیابی به این مهم، تمام تلاش خود را به کار بسته ایم.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در طرح توسعه فرودگاه مسافربری اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه این فرودگاه موجب رونق هرچه بیشتر منطقه چابهار می‌شود، آمادگی این امر وجود دارد تا با واگذاری قسمتی از زمین‌های پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد توسعه این فرودگاه را سرعت ببخشیم.

شاه صفی در پایان از زحمات امیر قلی‌زادگان تقدیر و طی حکمی امیر جعفری را به سمت فرمانده جدید پایگاه برادران شهید دلحامد منصوب کرد.

امیر دوم خلبان جعفری پیش از این مسئولیت هایی همچون جانشینی پایگاه شهید یاسینی و جانشینی معاونت آموزش نهاجا را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان