۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری دوره مسابقات استانی طرح دادرس در قزوین
کد خبر: ۲۰۵۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۲ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد:

برگزاری دوره مسابقات استانی طرح دادرس در قزوین

نادر میرزایی گفت:‌ مسابقات استانی طرح دادرس از روز گذشته در قزوین آغاز شده و امروز با معرفی برگزیدگان این طرح پایان می‌یابد.

برگزاری دوره مسابقات استانی طرح دادرس در قزوین

نادر میرزایی، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات المپیاد استانی طرح دادرس روز گذشته در بخش بانوان و امروز در بخش آقایان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: طرح دادرس طی 4 سال متوالی با هدف ارتقای آگاهی جوانان و دانش‌آموزان در خصوص کمک‌های اولیه و امدادی در استان برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اعلام کرد: در مسابقات المپیاد استانی طرح دادرس سال جاری 14 نفر در قالب 9 تیم در دو بخش بانوان و آقایان شرکت کرده‌اند.

میرزایی با اشاره به محوریت مسابقه طرح دادرس عنوان کرد: بانداژ، حمل مصدوم، چادر زنی و اسکان از مهم‌ترین محوریت‌های این دوره از مسابقات است.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در مرحله استانی مسابقات طرح دادرس شامل تمام شهرستان‌های استان قزوین از جمله شهرستان تاکستان، بویین‌زهرا، البرز و آبیک است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی فرصت مناسبی برای استفاده دانش‌آموزان و جوانان از اوقات فراغت است، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این سازمان ارتقای آگاهی جوانان و دانش‌آموزان در بخش های کمک‌های اولیه و امدادی است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اعلام کرد: برگزیدگان این طرح امروز با پایان یافتن مرحله استانی مسابقات طرح دادرس در بخش آقایان مشخص و تعیین می‌شوند.

 وی با اشاره به برنامه‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف از جمله برگزاری مسابقه استانی طرح دادرس انگیزه و علاقه دانش‌آموزان و جوانان را در فراگیری آموزش‌های لازم دوچندان می‌کند.

میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان قزوین علاوه بر برگزاری مسابقات طرح استانی دادرس برنامه‌های متنوعی نیز در راستای پرکردن  اوقات فراغت جوانان دنبال می‌کند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان