۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه مد و لباس اسلامی در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۰۵۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۲ ساعت: ۱۳:۲۸ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در قزوین افتتاح شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاه مدو لباس اسلامی با حضور مسئولان استانی در قزوین افتتاح شد.

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، به مناسبت هفته عفاف و حجاب پیش از ظهر امروز (سه شنبه) نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور جمعی از مسئولان استانی در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) قزوین افتتاح شد.
حجت الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس با هدف اشاعه‌ فرهنگ حجاب و عفاف و به منظور معرفی پوشش ایرانی اسلامی دایر شده است.
وی در ادامه معرفی هنرمندان فعال در زمینه طراحی و دوخت لباس را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بستر مناسبی برای معرفی طرح‌های بومی استان است.

گفتنی است، نمایشگاه مد و لباس قزوین به همت جهاد دانشگاهی استان، امور بانوان استان و کارگروه عفاف و حجاب قزوین برگزار شده است.
در این نمایشگاه آثاری از دانشجویان و طراحان لباس جهاد دانشگاهی به نمایش گذاشته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 22 تیر تا 25 تیرماه به محل برگزاری نمایشگاه واقع در فرهنگسرای بانو مراجعه نمایند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان