۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عیادت نماینده ولی‌فقیه در استان از رئیس سابق حوزه علمیه قزوین
کد خبر: ۲۰۵۴۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۲ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

عصر روز گذشته صورت گرفت؛

عیادت نماینده ولی‌فقیه در استان از رئیس سابق حوزه علمیه قزوین

آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان عصر روز گذشته(دوشنبه) با حضور در بیمارستان از حجت‌الاسلام‌ ابراهیمی، مدیر سابق حوزه علمیه استان عیادت کرد.

عیادت نماینده ولی‌فقیه در استان از رئیس سابق حوزه علمیه قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین عصر دیروز با حضور در بیمارستان بوعلی قزوین، از جت‌الاسلام‌ سیدموسی ابراهیمی، مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین عیادت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب شفای عاجل نمود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدموسی ابراهیمی به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بوعلی قزوین بستری شده است.
امام جمعه قزوین در این دیدار اظهار کرد: حجت‌الاسلام حاج آقای ابراهیمی، محقق، اندیشمند، نویسنده و استاد ارزشمند حوزه علمیه هستند و از این اتفاقی که برای ایشان رخ داده است بسیار متأثر شدیم و آمدیم تا از ایشان عیادت کنیم.
وی بیان کرد: حاج آقای ابراهیمی نه تنها از محققان برجسته حوزه علمیه قزوین، بلکه از محققان برجسته حوزه‌های علمیه کشور هستند که در زمینه مباحث دینی فعالیت‌های ارزشمندی داشته‌اند که تحقیقات و پژوهش‌های ایشان به صورت کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و امیدواریم هر چه زودتر ایشان سلامتی خودشان را به دست آورند.

در این دیدار منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز حضور داشت و اظهار کرد: طبق گزارشی که همکاران از بررسی آزمایشگاهی و سی تی اسکن حاج آقای ابراهیمی ارائه کرده‌اند، ایشان در زمینه دیابت(بیماری قند) مبتلا به یک عارضه عروقی مغزی شده‌اند.
وی گفت: ایشان در نیمکره راست مغزی دچار یک گرفتگی شده‌اند و این موضوع باعث شده که آنچه که در اصطلاح عامیانه به عنوان سکته مغزی شناخته می‌شود، برای ایشان اتفاق بیفتد.
دکتر مهرام ادامه داد: اقدامات درمانی در حال انجام است و انشاءالله این امید را برای بهبودی ایشان داریم و امیدواریم هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان