۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تجمع مردمی "مدافعان حریم خانواده" در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۰۵۳۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۲ ساعت: ۸:۴۴ ↗ لینک کوتاه

همزمان با هفته حجاب و عفاف؛

تجمع مردمی "مدافعان حریم خانواده" در قزوین برگزار شد

همزمان با هفته عفاف و حجاب تجمع مردمی "مدافعان حریم خانواده" با حضور مسئولان و جمع زیادی از بانوان قزوینی برگزار شد.

تجمع مردمی "مدافعان حریم خانواده" در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، همزمان با هفته عفاف و حجاب تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده شب گذشته(دوشنبه) با شعار "من خانواده‌ام را دوست دارم" با حضور مسئولان و جمع زیادی از بانوان قزوینی در بوستان الغدیر قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام محمد زکایی، مسئول حلقه‌های صالحین شهرستان قزوین در این مراسم اظهار کرد: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی و طرح نقشه‌های فراوان، اعتقادات و باورهای دینی خانواده‌های ایرانی را سست و کم‌رنگ کنند.
وی افزود: آنها فراموش کرده‌اند که ما برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی و دفاع از آرمان‌ها انقلاب کردیم و در کنار پایبندی به نظام اسلامی، به خداوند متعال و روز معاد ایمان داشته و اعتقاد داریم که در روز رستاخیز باید پاسخگوی اعمال و کردار دنیوی خود باشیم.
مسئول حلقه‌های صالحین شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های مجازی با انواع ترفندها تلاش می‌کنند تا عفاف و حجاب را از ما دور کنند از این رو باید مراقب باشیم تا دزدان و غارتگران فرهنگی نتوانند آسیبی به باورها و اعتقادات دینی ما وارد کنند.
زکایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهیدانی همچون شهید حمید سیاهکالی مرادی و حجت اسدی برای حفظ فرهنگ عفاف و حجاب و دفاع از نظام و ارزش‌ها، کیلومترها دورتر از مرز جغرافیایی کشور، در عراق و سوریه با دشمنان جنگیدند و جان خود را فدا کردند بنابراین زنان مسلمان ایران اسلامی نیز باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) از مقوله حجاب و عفاف غفلت نکنند.
وی تاکید کرد: همه آحاد جامعه باید به اندازه توانایی که دارند برای حفظ ارزش‌های دینی و اعتلای نظام تلاش کنند و از هیچ تلاشی در مسیر رضای الهی دریغ نکنند و با استفاده از قدرت بیان و قلم در جهت تحقق اهداف اسلام و نظام حرکت کنند.
مسئول حلقه ‌های صالحین شهرستان قزوین با اشاره به افزایش آمار طلاق در کشور گفت: برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی با تغییر در سبک زندگی و بی اهمیت جلوه دادن ارزش‌های دینی و ذهبی موجب فروپاشی بنیان خانواده‌ها شده‌اند.
در این مراسم بانوان حاضر در مراسم با در دست داشتن بنرها و پلاکاردها خواهان حفظ حجاب و تقویت عفاف در بین دختران و زنان جامعه اسلامی شده و با سر دادن شعارهایی نظیر "یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست" و "حفظ شعائر دین رعایت حجاب است" بر حفظ حجاب و عفاف تاکید کردند.
قرائت بیانیه تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده، اجرای نمایش مسجد گوهرشاد، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و اهدای جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان حاضر در مراسم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
در این برنامه همچنین از برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب از کتاب "احکام مصور پوشش بانوان" تقدیر شد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان