۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین حضور یک سوم زندانیان زن جهان در کشور آمریکا/ شبکه‌های ماهواره‌ای مروج ازدواج سفید هستند
کد خبر: ۲۰۵۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۲ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس ارشد امور خانواده عنوان کرد

حضور یک سوم زندانیان زن جهان در کشور آمریکا/ شبکه‌های ماهواره‌ای مروج ازدواج سفید هستند

دکتر جوانی با اشاره به اینکه یک سوم زندانیان زن جهان در آمریکا، از مدعیان حمایت از حقوق بشر و زن زندانی هستند، گفت: ازدواج سفید با هدف فروپاشی نهاد خانواده و ترویج بی‌بندوباری به شدت از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای برای جوانان تبلیغ می‌شود.

حضور یک سوم زندانیان زن جهان در کشور آمریکا/ شبکه‌های ماهواره‌ای مروج ازدواج سفید هستند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، دکتر جوانی کارشناس ارشد خانواده از تهران در تجمع مردمی “مدافعان حریم خانواده” که شب گذشته (دوشنبه) با حضور جمع کثیری از بانوان قزوینی در بوستان الغدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب بحث گسترده‌ای است که از زوایای مختلفی می‌توان آن را مورد بررسی قرار داد.
وی افزود: یکی از زوایای مهم مقوله عفاف و حجاب موضوع ملی گرایی است و در ایران باستان و پیش از ورود اسلام به کشور ایران، حکومت و مردم اهمیت فراوانی برای حجاب و عفاف قائل بودند.
این کارشناس امور خانواده خاطرنشان کرد: در کتاب تاریخ و تمدنِ ویل دورانت به این مسئله تاکید شده است و وی در بخشی از این کتاب آورده است که "من تمدنهای چند هزار ساله بشر را بررسی کردم و نقش عفاف و حجاب در ایران بسیار برجسته است به طوریکه می توانیم ایرانیان را منشأ پراکنده شدن حجاب در جهان بدانیم.
وی تصریح کرد: یک سوم زندانیان زن جهان در کشور آمریکا که از مدعیان حمایت از حقوق بشر و زن می‌باشد، زندانی هستند.
جوانی با اشاره به افزایش آمار روابط نامشروع در کشورهای غربی عنوان کرد: 84 درصد متولدین کشور کلمبیا و 41 درصد نوزادانی که در کشور آمریکا متولد می‌شوند، حاصل روابط نامشروع هستند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی و کم‌رنگ کردن باورهای دینی آنها بیان کرد: در هر کشوری رسم و آیینی خاص برای ازدواج تعریف شده اما هم اکنون شاهد ترویج ازدواج سفید در جامعه هستیم که حاصل آن نسلی سیاه است.
این کارشناس امور خانواده عنوان کرد: در این نوع ازدواج، دختر و پسر جوان بدون آنکه نامشان در شناسنامه هم آورده و یا ازدواجشان ثبت شود مدت‌ها با هم زندگی می‌کنند تا اگر خواستند به راحتی از هم جدا شوند که بیشترین زیان ازدواج سفید متوجه زنان بوده و فرزندان حاصل از این نوع ازدواج‌ها نیز نامشروع خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: ازدواج سفید با هدف فروپاشی نهاد خانواده و ترویج بی‌بندوباری به شدت از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای و صفحات مجازی به صورت رگباری و یا زیر پوستی تبلیغ می‌شود.
جوان با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی محققان غربی بر سلامت ذهن انسان گفت: نتایج حاصل از تحقیق در میان ۲۲ هزار زن و مرد متاهل غربی نشان می‌داد که بیشتر این افراد دچار زنای ذهنی بودند که راه رهایی از این افکار شیطانی را عدم مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های دارای صحنه‌های نامناسب عنوان کردند.
وی در پایان برنامه‌های ماهوارهای را عاملی مهم در فروپاشی نهاد خانواده برشمرد و گفت: با ورود ماهواره به خانواده به مرور زمان گرمی و صمیمت رخت بربسته و جای خود را به سردی روابط عاطفی و جدایی زوجین از هم می‌دهد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان