۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایرباس و بوئینگ که نگرفتیم هیچ، منافقین هم در قلب فرانسه جولان می‌دهند
کد خبر: ۲۰۵۲۳۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ایرباس و بوئینگ که نگرفتیم هیچ، منافقین هم در قلب فرانسه جولان می‌دهند

عضو جامعه روحانیت ضمن انتقاد از حسن ظن دستگاه دیپلماسی کشورمان به کشورهای غربی از جمله فرانسه گفت: نه تنها ایرباس و بوئینگ نگرفتیم بلکه منافقین هم آزادانه در قلب فرانسه نشست سالانه خود را برگزار کردند.

ایرباس و بوئینگ که نگرفتیم هیچ، منافقین هم در قلب فرانسه جولان می‌دهند

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به نشست منافقین در پاریس اظهار داشت: تمام صحبت‌های رهبری درباره لزوم بی‌اعتمادی به آمریکا و غرب برای ما کاملا تجربه شد و ما نباید از غربی‌ها توقع کاری جز خصومت با جمهوری اسلامی داشته باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اظهارات روحانی درباره وعده‌های اولاند رئیس‌جمهور فرانسه برای رفع بیکاری جوانان ایرانی تصریح کرد: فرانسه در جریان مذاکرات بیشترین مقاومت و مواضع خصمانه را داشت اما بعد از آن تظاهر به دوستی کرد و وعده‌هایی را داد که متأسفانه به آن وعده‌ها اعتماد شد؛ از این روز تکیه بر غرب کاملا اشتباه است و بی‌اعتمادی به آنها به این سادگی‌ها مرتفع نمی‌شود.

این فعال سیاسی ضمن انتقاد از حسن ظن دستگاه دیپلماسی کشورمان به کشورهای غربی از جمله فرانسه، تصریح کرد: ما نه تنها ایرباس و بوئینگ نگرفتیم بلکه بیمه کشتی‌ها و مسئله دسترسی بانک‌ها هم حل نشد و منافقین هم آزادانه در قلب فرانسه نشست سالانه خود را برگزار کردند.

وی تأکید کرد:‌ آقای روحانی و سایر سیاستمداران باید متوجه باشند که انتظار داشتن از فرانسه برای عمل به تعهداتش یک خیال خام است.

ابراهیمی با اشاره به اتفاقات منطقه و جهان آن را یک توطئه گسترده علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت:‌ ما اخیرا شاهد مواضع صدراعظم آلمان، اظهارات بان‌کی‌مون، تجمع منافقین در پاریس و حمایت عربستان از گروهک منافقین بوده‌ایم و امروز نیز وزیر خارجه مصر به اسرائیل رفت و ترکیه و اسرائیل با یکدیگر پیمان همکاری بستند که همه اینها نشان دهنده فعالیت این کشورها علیه محور مقاومت است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان