۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کیانی; امسال وقت قهرمان شدن است/ نمی‌دانم چرا قبل از شروع مسابقات ترمیم ورزشگاه را تمام نکردند
کد خبر: ۲۰۵۱۴۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کیانی; امسال وقت قهرمان شدن است/ نمی‌دانم چرا قبل از شروع مسابقات ترمیم ورزشگاه را تمام نکردند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: اگر قرار است تراکتورسازی قهرمان شود فکر می‌کنم امسال بهترین زمان برای انجام این کار است.

کیانی; امسال وقت قهرمان شدن است/ نمی‌دانم چرا قبل از شروع مسابقات ترمیم ورزشگاه را تمام نکردند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، مهدی کیانی بعد از نیم فصل جدایی از تراکتورسازی از نیم فصل دوم لیگ پانزدهم بار دیگر به جمع قرمزپوشان تبریزی بازگشت و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست بست.

کیانی به دلیل سال‌ها حضور در جمع قرمزپوشان تبریزی به یکی از مردان محبوب هواداران تبدیل شده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد مسائل مختلف تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد.

صبح قزوین : روند آماده‌سازی تراکتورسازی چطور پیش می‌رود؟

 خدا را شکر تمرینات خوبی تا به اینجا برگزار کردیم و بسیار پر فشار کار می‌کنیم. مسابقات دوستانه خوبی در تهران داریم و امیدواریم تا روز مسابقه به مرز آمادگی برسیم.

صبح قزوین : آیا تراکتورسازی امسال توانایی پایان دادن به آرزوی قهرمانی لیگ برتر را دارد؟

اگر قرار است تراکتورسازی قهرمان شود فکر می‌کنم امسال بهترین زمان برای انجام این کار است. کادرفنی،‌بازیکنان و مدیریت بسیار خوبی داریم داریم و می‌‌توانیم به قهرمانی برسیم. فکر می‌کنم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی داریم.

صبح قزوین : گفته می‌شود ممکن است تا هفته دهم نتوانید در ورزشگاه یادگار امام بازی کنید؟

نمی‌دانم چرا فکری برای حل این مشکل نکردند. اگر قصد داشتند چمن ورزشگاه را درست کنند باید در برهه‌ای این کار را شروع می‌کردند که تا قبل از شروع لیگ به اتمام برسد. به حضور این هواداران خیلی دل بستیم و باید فکری به حال این موضوع شود. بازیکنان بزرگ به عشق این هواداران به تراکتورسازی آمدند. مسئولان باید فکر کنند تا ورزشگاه یادگار هرچه زودتر آماده شود.

صبح قزوین : خیلی‌ها از قدرت خط هافبک تراکتورسازی با حضور خودت، کرار،‌محمد نوری و... صحبت می‌کنند. آیا می‌توانید در مسابقات انتظارات را بر آورده کنید؟

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات لیگ عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. بازی کنار این بازیکنان افتخار بزرگی است. امیدوارم در زمین هم بتوانیم با عملکرد خوبمان نشان دهیم که شایسته این تمجیدها هستیم. تراکتورسازی امسال تیم بسیار خوبی را بسته و حضور این بازیکنان می‌تواند به ما کمک کند تا به موفقیت برسیم.

صبح قزوین : جام شهدا در پیش است. حضور در این مسابقات می‌تواند به تیم شما کمک کند؟

بدون شک حضور در این مسابقات می‌تواند به ما در روند رو به رشدمان و رسیدن به آمادگی کمک کند. از سوی دیگر این مسابقات یادبود شهدا است و اینکه می‌توانیم به شهدا و خانواده‌هایشان نزدیک شویم بسیار خوب است. امیدوارم این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.

 

انتهای پیام/ا

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان