۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عمده اعتبارات سال جاری به کشاورزی تخصیص می‌یابد
کد خبر: ۲۰۵۱۰۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

عمده اعتبارات سال جاری به کشاورزی تخصیص می‌یابد

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس از تخصیص عمده اعتبارات این شهرستان به بخش کشاورزی به علت اشتغال ۸۰ درصدی مردم در این حوزه خبر داد.

عمده اعتبارات سال جاری به کشاورزی تخصیص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از خلیل‌آباد، بهروز بنیادی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خلیل‌آباد که با حضور کارشناس بودجه و برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مسئولان با جدیت پیگیر جذب اعتبارات باشند زیرا با توجه به محدودیت‌های اعتباری امسال، می‌طلبد در جذب این اعتبارات نهایت تلاش را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال از محل ماده 180 اعتباری برای گازرسانی به روستاهای دهستان کویر شهرستان خلیل‌آباد اختصاص نیافته است افزود: در جلسه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی این موضوع مطرح خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس با بیان اینکه بیش از 80 درصد مردم شهرستان‌های ترشیز بزرگ به کشاورزی اشتغال دارند، تأکید کرد: امسال عمده اعتبارات در حوزه کشاورزی صرف خواهد شد؛ نماینده مجلس علاوه بر قانون‌گذاری، ناظر چگونگی صرف اعتبارات اختصاص‌یافته خواهد بود، بنابراین مسئولان از ارائه گزارش به‌موقع دریغ نکنند.

انتهای پیام/3268/ذ10/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان