۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اجتماع بزرگ مردمی "مدافعان حریم خانواده" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۰۴۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

اجتماع بزرگ مردمی "مدافعان حریم خانواده" در قزوین برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ مردمی "مدافعان حریم خانواده" در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، از تاریخ 18 تا 24 تیرماه به منظور توجه به ارزش‌ها و کرامت‌های انسانی با عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.
یکی از برنامه‌های این هفته که به صورت سراسری در کل کشور برگزار می‌شود، تجمع مردمی دفاع از حریم خانواده است که این برنامه همزمان با هفته حجاب و عفاف با همت بسیج جامعه زنان در استان قزوین برگزار می‌شود.
تاکستان:
بر این اساس همایش ملی عفاف و حجاب با عنوان من خانواده‌ام را دوست دارم ساعت 18 روز دوشنبه(21 تیرماه) با حضور دکتر عزیزی، مدرس دانشگاه و کارشناس صدا سیما در چهار راه غفاری شهر تاکستان برگزار می‌شود.
اقبالیه:
تجمع مردمی شهر اقبالیه نیز ساعت 18 روز دوشنبه در حسینیه مسجد محمد رسوالله برپا می‌شود.
آوج و آبیک:
این برنامه روز پنج‌شنبه (24 تیرماه) ساعت 21 و 30 دقیقه در پارک ملت شهرستان آوج برگزار می‌شود و همچنین تجمع مردمی شهرستان آبیک نیز ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنج شنبه در پارک مادر این شهر برگزار می‌شود.
محمدیه:
مراسم فوق ساعت 21 روز دوشنبه در پارک تمدن محمدیه برگزار می‌شود.
الوند:
تجمع مردمی دفاع از حریم خانواده در قالب "پویش مردمی من خانواده‌‌ام را دوست دارم" ساعت 10 صبح روز دوشنبه(21 تیرماه) در پارک بانوان بوئین زهرا و ساعت 17 همین روز در گلزار شهدای گمنام شهر الوند برپا می‌شود.
قزوین:
مراسم فوق در شهر قزوین نیز از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه روز دوشنبه(21 تیرماه) در بوستان الغدیر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان