۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین سوریان; محبت مردم را فراموش نمی‌کنم/هم‌قسم شده‌ایم دل‌ها را شاد کنیم
کد خبر: ۲۰۴۸۲۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سوریان; محبت مردم را فراموش نمی‌کنم/هم‌قسم شده‌ایم دل‌ها را شاد کنیم

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: من محبت مردم را فراموش نمی‌کنم و چنین فشاری طبیعی است؛ چراکه تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و باید خودمانم را برای روزهای سخت‌تر آماده کنیم.

سوریان; محبت مردم را فراموش نمی‌کنم/هم‌قسم شده‌ایم دل‌ها را شاد کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین حمید سوریان در خصوص شرایطش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حدود 10 ماه است که در اردو هستیم و تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را دیده‌ایم و 30 روز دیگر برای رسیدن به شرایط آرمانی و ایده‌آل زمان داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمام بچه‌ها از انگیزه بالا برای موفقیت در المپیک برخوردارند و آسیب‌دیدگی جدی ندارند و امیدوارم عملکرد خوبی را در المپیک ریو به نمایش بگذاریم. تمام نفرات از باتجربه‌ترین ورزشکاران هستند و عملکرد خوبی را در کارنامه‌شان دارند،‌ امیدواریم بتوانیم افتخارات المپیک گذشته را در برزیل هم تکرار کنیم.

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک تصریح کرد: تمام بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند تا دل مردم را شاد کنند و بار دیگر با افتخارآفرینی در المپیک برزیل بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز درآورند. خوشبختانه شرایط خوبی در اردو حاکم است و همه انگیزه بالایی دارند.

سوریان گفت: با توجه به اینکه درگیر کسب سهمیه المپیک بودم کمی دیرتر تمریناتم را آغاز کردم و شاید از سایر بچه‌هاعقب‌تر باشم، اما تلاش می‌کنم در این مدت باقی‌مانده و با کمک و حمایت مربیان به شرایط ایده‌آل و مرز آمادگی برسم.

وی در باره خستگی‌اش در پایان تمرین امروز گفت: من محبت مردم را فراموش نمی‌کنم و چنین فشاری طبیعی است؛ چراکه تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و باید خودمانم را برای روزهای سخت‌تر آماده کنیم. انتظار مردم به حق است و امیدوارم اتفاقات خوبی باز هم رخ دهد و هر 6 نماینده ایران در کشتی فرنگی بازهم افتخار آفرین باشند.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از  کشتی در وزنه‌برداری هم شانس بالایی برای کسب مدال طلا داریم و حتی در دوومیدانی هم امید داریم. امیدوارم تمام مردم در این روزهای باقی مانده، ورزشکاران کشورمان را برای موفقیت در المپیک دعا کنند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان