۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی مدارس استان
کد خبر: ۲۰۴۸۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد:

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی مدارس استان

داود محمدی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش دستور یک میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه برای مقاوم سازی مدارس استان داده است.

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی مدارس استان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس روز گذشته(شنبه) در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک، از چهار دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای خدمت رسانی به سیستم آموزشی استان خبر داد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزیر آموزش و پرورش دستور یک میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه اصلی برای مقاوم سازی مدارس داده است.
وی همچنین تقویت بنیه اعتباری برای هوشمند سازی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس، تجهیز و تکمیل نمازخانه و پروژه های فرهنگی را از وعده های وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد.
محمدی در ادامه از کلنگ زنی دانشگاه فرهنگیان با عنوان شهید رجایی خبر داد و گفت: مقدمات این طرح انجام شده و قرار است بودجه این پروژه از منابع وزارت آموزش و پرورش تامین شود.
وی اضافه کرد: طرح های ذکر شده تا پایان امسال اجرایی می شود.
استان قزوین بیش از ۲۲۷ هزار و ۱۳۴ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که ۱۱۰ هزار و ۵۷۳ نفر آنها دختر و ۱۱۶ هزار و ۵۶۱ نفر پسر هستند و این افراد در ۲ هزار و ۲۰۹ واحد آموزشی تحصیل می کنند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان