۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی مهارت زندگی با عنوان "شکلات زندگی"
کد خبر: ۲۰۴۷۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۰ ساعت: ۱۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی مهارت زندگی با عنوان "شکلات زندگی"

سعید وزیری نژاد گفت: ۱۲ کارگاه آموزشی مهارت زندگی با عنوان «شکلات زندگی» در محلات ۱۴ گانه قزوین برگزار شد.

برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی مهارت زندگی با عنوان "شکلات زندگی"
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعيد وزيری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشست این سازمان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مهارت زندگی در محلات قزوین اظهار کرد: اين کارگاه‌های آموزشی ویژه نوجوانان 12 تا 15 ساله، خرداد ماه سال جاری در سطح محلات قزوین برگزار شد که برگزاری دو دوره دیگر در دستور کار سازمان قرار دارد.
وی افزود: این کارگاه‌های آموزشی با موضوعات "کنترل هیجان و احساسات"، "دوران طلایی بلوغ"، "استفاده صحیح از فضای مجازی" و "دوست یابی و کنترل خشم" در راستای آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که به صورت پررنگ در این کارگاه‌ها به آن پرداخته شد بحث مهم احترام به حقوق والدین است که به طور قطع با تقویت و استمرار این دوره‌های آموزشی و افزایش سطح مهارت زندگی نوجوانان، در آینده نزدیک شاهد افزایش سطح فرهنگ عمومی شهر قزوین خواهیم بود.
وزیری نژاد تصریح کرد: به طور قطع برگزاری این کارگاه‌های آموزشی تاثیر به‌سزایی در افزایش مهارت‌های نوجوانان داشته و زمینه سازگاری و رفتار مثبت و مفید را در آنها فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: این توانائی‌ها نوجوانان را قادر می‌سازد تا مسئولیت نقش‌های اجتماعی را بپذیرند و بدون لطمه زدن به خود و دیگران با انتظارات و مشکلات روزانه به‌ویژه روابط بین فردی به شکل موثرتری روبرو شوند.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در پایان دوره کارگاهی شکلات زندگی، اردوی یک روزه نیز ویژه شرکت کنندگان در این کارگاه‌های آموزشی طی هفته اول مرداد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان