۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اقامت بیش از ۳ هزار نفر در ستاد اسکان فرهنگیان قزوین
کد خبر: ۲۰۴۴۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۹ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

اقامت بیش از ۳ هزار نفر در ستاد اسکان فرهنگیان قزوین

سالار قاسمی گفت: بیش از ۳۱۲۲ نفر شامل ۲۷۸۵ نفر فرهنگی و ۳۶۴ نفر غیرفرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

اقامت بیش از ۳ هزار نفر در ستاد اسکان فرهنگیان قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه بازدید از ستاد اسکان تابستان سال 95 استان اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران به ‌ویژه فرهنگیان در فصل تابستان، آموزش و پرورش استان 39 مدرسه و 403 کلاس را برای اسکان موقت فرهنگیان و مسافران اختصاص داده است.
وی افزود: در تابستان سال جاری، شانزده پایگاه ستاد اسکان در استان دایر است و مدارس زیر پوشش ستاد اسکان به چهار دسته شامل مدارس گروه ویژه 67 کلاس، مدارس گروه الف 158 کلاس، مدارس گروه ب 59 کلاس و مدارس گروه ج 119 کلاس تقسیم شده و آماده ارائه خدمات به میهمانان هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: استان قزوین همواره سعی کرده تا در موضوع اسکان هر سال بهتر از سال گذشته فعالیت نماید و عملکرد بسیار مطلوبی را در این حوزه داشته باشد که امیدواریم امسال نیز خدمات مطلوب‌تری را ارائه نماییم.
وی با اشاره به رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش، تصریح کرد: فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان‌‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی ‌نامه برای اسکان اقدام کنند.
قاسمی اضافه کرد: اسکان موقت فرهنگیان در استان قزوین از 5 تیر ماه آغاز شده است و تاکنون بالغ بر 781 خانوار شامل 695 خانوار فرهنگی و 91 خانوار غیر فرهنگی از مراکز اسکان آموزش و پرورش استفاده نموده‌اند.
وی عنوان کرد: بالغ بر 3122 نفر شامل 2785 نفر فرهنگی و 364 نفر غیرفرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تکریم میهمانان را از نکات مهم در اسکان موقت فرهنگیان دانست و عنوان کرد: با توجه به پیشینه تاریخی شهر قزوین باید همگی به خصوص عوامل اجرایی ستاد و مراکز اسکان در شناساندن این شهر و استان به میهمانان سعی و تلاش وافری به عمل آورند.
این مسئول با اشاره به ابتکار آموزش و پرورش استان در راه‌اندازی موزه فرهنگ و آموزش در قزوین گفت: موزه فرهنگ و آموزش با نمایش تاریخ صد ساله آموزش و پرورش استان، مکان خوبی برای بازدید گردشگران و میهمانان استان قزوین است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان