۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هر که دارد هوسش نه! عطشش بسم الله...
کد خبر: ۲۰۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هر که دارد هوسش نه! عطشش بسم الله...

غبار روبی و رنگ آمیزی سنگ مزار شهدا توسط دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی"ره"

هر که دارد هوسش نه! عطشش بسم الله...

صبح قزوین: عصر امروز در اقدامی خودخوش و خداپسندانه دانش جویان دانشگاه بین المللی امام خمینی"ره" قزوین، با حضور در مزار شهدای قزوین و ادای احترام به شهدا، در فضایی صمیمانه و پر از معنویت اقدام به غبار روبی و رنگ آمیزی سنگ مزار شهدا نمودند.

این اقدام روحانی در حالی انجام شد که اکثر دانش جویان  روزه دار و با نیت خالصانه در این راه قدم برداشته بودند.

این کار خداپسندانه با استقبال مردم به خصوص خانواده معظم شهدا روبه رو شد به طوری که آنها با دعای خیر برای همه دست اندر کاران این برنامه، اجر و پاداش اخروی را از خداوند برای آنها خواستار شدند.

راضیه زال بیگی مسئول بسیج دانشجویی خواهران در گفت گو با خبرنگار صبح قزوین هدف از برگزاری چنین کاری را تدوام راه میثاق با شهدا دانست و گفت: دانشجویان امروز در حرکتی نمادین و خود جوش در این کار بزرگ که به نوعی بازسازی قسمتی از مزار شهدای شهرمان میباشد، شرکت کردند.
در حالی که گروهی از آنها دانشجویان غیر بومی می باشند.
این نشان از تاثیر عمیق شهدا در بین مردم به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب و دانش جویان دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون رسالت ما این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم که به فرموده رهبر عزیزمان: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

زال بیگی شناخت شاخص که همان ولایت و راه شهدا میباشد، در این زمانه که شناخت حق از باطل کمی مشکل شده است را برای دانشجویان لازم دانست و گفت: برای شناخت شاخص نیاز به ایجاد بصیرت در همگان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: دوشنبه 14 اسفند هم زمان با ششمین سالگرد تدفین پنج شهدای گمنام در دانشگاه، شانزدهمین یادواره شهدای دانشجو با حضور آحاد مردم به خصوص دانشجویان در دانشگاه بین الملل برگزار خواهد شد.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا و تداوم راهیان نور را از برنامه های دیگر بسیج دانش جویی اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان