۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است/ حقوق‌های میلیونی باید به بیت‌المال برگردانده شود
کد خبر: ۲۰۴۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۹ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است/ حقوق‌های میلیونی باید به بیت‌المال برگردانده شود

حجت الاسلام موسوی امام جمعه عنوان کرد: امروز متأسفانه زنان بدحجاب به رضاخان پلید لبیک می‌گویند و به جای لبیک به ندای قرآن و اسلام به شیطان لبیک می‌گویند.

حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است/ حقوق‌های میلیونی باید به بیت‌المال برگردانده شود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امام جمعه شهر آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد با تأکید بر اینکه کسانی که فکر می‌کنند برای نجات باید دست به سوی آمریکا دراز کنیم، عقل خود را از دست داده‌اند عنوان کرد: معظم‌له فرمودند: در برجام ثابت شد آمریکایی‌ها همچنان به دشمنی با ملت ایران ادامه داده‌اند‌.
وی با اشار ه به تبلیغات دشمن در فضای مجازی مبنی بر اینکه روزه‌خواری آشکار کنید، متذکر شد: جوانان ما با ایستادگی در مقابل دشمن و زوره‌داری مشتی بر دهان دشمن زدند و با حضور پرشور در روز قدس، نماز عیدقطر و سایر مراسمات توحید، یکتاپرستی و وحدت کلمه را به جهانیان ثابت کردند.
کشف کودتای آمریکایی نوژه در سال ۵۹، تصریح کرد: این کودتا به کودتای نقاب (نجات قیام ایران بزرگ) معروف شد و کشف این کودتا چهره اصلی آمریکا روشن شد.
وی با بیان اینکه اگر کسی آمریکایی نیست چرا چهره آمریکا را بزک می‌کنند، متذکر شد: یک خانم مؤمن با کمک فرزندش این کودتا را به سپاه اعلام و توسط نیروها خنثی شد.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ با حزب‌الله تصریح کرد: در آن روز چهره شکست ناپذیری آن‌ها شکسته شد و حامیان آن‌ها رسوا شدند و از آن روز به بعد دیگر در ترس و لرز زندگی می‌کنند و اسرائیل داعش را برای هدفشان یعنی از نیل تا فرات را به حقیقت تبدیل کند.
عفت حرمت و شخصیت زن است
خطیب نماز جمعه شهر آبیک تصریح کرد: حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم که به روز عفاف و حجاب نامگذاری شد؛ کشتار مردم با حجاب در مسجد گوهرشاد تیشه به ریشه پهلوی زد. حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.
امام جمعه شهر آبیک با اشاره به اینکه امروز متأسفانه زنان بد حجاب به رضاخان پلید لبیک می‌گویند و به جای اینکه به ندای قرآن و اسلام لبیک بگویند به شیطان لبیک می‌گویند؛ ماهواره یکی از دست‌های شیطان است که تبلیغ بی‌حجابی می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه عفت شهوت و شکم محبوب‌ترین چیز در نزد خدا بعد از شناخت خداوند است؛ متذکر شد: بی‌حجابی زمینه نابودی شخصیت و عفت زن است و اگر زن عفت نداشته باشد دیگر شخصیتی نخواهد داشت و حجاب حافظ و نگهبان عفت زن می‌باشد.
حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: قرآن می‌خواهد عفت و حرمت زن محفوظ بماند و کسانی که احساس کمبود شخصیتی دارند و یا عقده‌ای دارند دست به این کار ننگ‌آمیز می‌زنند.
وی با تأکید بر اینکه قیام مردم فتنه ۷۸را خنثی کرد هشدار داد: فتنه ۸۸ را نیز فتنه‌گران ۷۸ به بار آوردند که با کمک خداوند و بصیرت ملت ایران نابود شدند.
امام جمعه آبیک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که برخی‌ها فتنه‌گران را محکوم نمی‌کنند و مواضع خود را مشخص نمی‌کنند، تصریح کرد: خاک بر سر کسانی که از فتنه‌گران حمایت می‌کنند و در مقابل فرمایشات صریح رهبری هیچ کاری نمی‌کنند.
حقوق‌های میلیونی باید به بیت‌المال باز گردد 
حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه اگر ما درباره برجام حرفی نزنیم، چه کسی می‌خواهد پاسخ حقوق‌های میلیونی را بدهند، متذکر شد: این‌ها از کجا آمده‌اند از کجا حمایت می‌شوند و آقای رئیس‌جمهور قول داده است که غارت‌گران را از نظام اخراج کنند و آن‌ها را به دست قانون بدهند و اموال ملت را از آن‌ها پس بگیرند.
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به تخریب مزار ائمه‌اطهار توسط وهابیت، متذکر شد: آل سعود با پول‌های نفتی قرآن چاپ می‌کنند و می‌خواهند با قرآن به جنگ قرآن بروند و این را نمی‌دانند که مسلمانان هیچ گاه به آن‌ها اجازه نمی‌دهند.‌
امام جمعه شهر آبیک با بیان اینکه در بحرین شیخ عیسی کاظم می‌خواهند ایشان را از کشور خود بیرون کنند، اظهار داشت: کسانی می‌خواهند ایشان را از کشور بیرون کند که خودشان در آن کشور بیگانه هستند و با زور خود را به مردمان بحرین تحمیل کرده‌اند.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه انسان باتقوا در پناه خداوند قرار می‌گیرد، عنوان کرد: داعش از شدت درماندگی به ترور روی آورده‌اند؛ مردم ایران ایستادگی می‌کنند و نمی‌گذارند که اسرائیل و داعش را نابود می‌کنند.
خطیب نماز جمعه آبیک در پایان گفت : اگر کسی به خدا ایمان داشته باشد و به خدا توکل کند از هیچ چیز نمی هراسد.
انتهای پیام / 

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان