۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آخرین اخبار از سقوط تله‌سیژ قزوین و نامه استاندار به دکتر نوبخت
کد خبر: ۲۰۴۳۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۹ ساعت: ۷:۱۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

آخرین اخبار از سقوط تله‌سیژ قزوین و نامه استاندار به دکتر نوبخت

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

آخرین اخبار از سقوط تله‌سیژ قزوین و نامه استاندار به دکتر نوبخت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید

حجت الاسلام قابل بیان کرد: برداشت‌های کلان از بیت المال ظالمانه و نامشروع است و این خیانت به جمهوری اسلامی است و باید مراقبت کرد که این منفذها و روزنه‌های تجاوز به حقوق بیت المال بسته شود.


آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط تله سیژ قزوین

دکتر فخار سلیمانی بیان کرد: مصدومین این حادثه روی زمین پیدا شده‌اند و علت حادثه سقوط بوده است، اما سقوط از تله سیژ یا از ارتفاعات، مشخص نیست و مسئولین شهرداری قزوین باید در این رابطه اظهار نظر کنند.


فتنه سال ۷۸ قصد بدنام کردن قشر دانشجو را داشت/ هدف فتنه‌گران ایجاد شکاف بین مردم و رهبری است

نماینده سابق مجلس بیان کرد: حادثه کوی دانشگاه در هیجدهم تیرماه توطئه‌ای طراحی شده برای براندازی انقلاب اسلامی بود که نشان داد هیچ زمانی این نظام برای استکبار جهانی مایه آرامش و اطمینان خاطر نخواهد بود.


بی سامانی اوضاع اشتغال بسیار زیاد است/ رفع مشکلات اقتصادی مردم در اولویت کاری نمایندگان قرار گیرد

آیت الله عابدینی بیان کرد: مشکلات اقتصادی مردم بسیار جدی است، امروز بسیاری از مردم در شرایط سختی زندگی می‌کنند و باید از ظرفیتِ اختیارات و توانمندی‌های خودمان برای مبارزه با بیکاری استفاده کنیم.


ایجاد اشتغال و مبارزه با تبعیض اقتصادی از وظایف مهم دولت است

امام جمعه قزوین ایجاد اشتغال را از اهم وظایف دولت ذکر کرد و گفت: مبارزه با سوء استفاده کنندگانی که درآمدهای دهها میلیونی دارند در جامعه‌ای که برخی افراد با کمترین امکانات مالی زندگی می‌کنند مسئله مهمی است که باید رسیدگی شود.


برخی از مسئولان موضع قاطعی نسبت به فتنه‌گران ندارند/ رهبری جلودار روشنگری درباره فتنه است

محمدحسین شفیعی‌ها با بیان اینکه برای آگاهی بخشی به جامعه باید موضوع فتنه و فتنه‌گران بازخوانی شود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها جلودار این موضوع بوده‌اند.


تقدیر رهبری از کتاب "امیرالمومنین در سروده‌های سخنوران قزوین"/ تعهد یک نویسنده به قلمش در "اخلاق مداری" است

محمدعلی حضرتی با بیان اینکه یکی از ‌آثار وی به نام "امیرمومنان در سروده‌های سخنوران قزوین" مورد تقدیر رهبری قرار گرفت، عنوان کرد: تعهد یک نویسنده به قلمش در "اخلاق مداری" و "نشر آرمان‌های انقلاب" تبلور می‌یابد.


راه‌اندازی 15 دوربین سرعت‌سنج در محور قزوین-رشت

نصرالله بیگلری با بیان اینکه طرح ترافیکی عیدفطر از فردا آغاز می‌شود، گفت: تعداد 6 دستگاه دوربین قدیمی در اتوبان قزوین-رشت فعال بود که به این تعداد 15 دستگاه جدید نیز اضافه شده است.


استاندار خواستار تخصیص 300 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه آبرسانی به قزوین شد

فریدون همتی در نامه‌ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار تخصیص 300 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه آبرسانی به قزوین شد.


عملکرد شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید در راستای رفع موازی‌کاری‌ها و کاهش هزینه‌ها باشد

فریدون همتی گفت: جلسات شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره منظم و مستمر برگزار شود و با پرهیز از موازی کاری، موجب کاهش هزینه‌ها شد.


950 مدیر در کشور حقوق بالا دریافت می‌کردند/ سقف خالص دریافتی مدیران بانک‌ از این به‌بعد 19 و نیم میلیون تومان است

داود محمدی با اشاره به اینکه سقف خالص دریافتی مدیران بانک‌ها از این به بعد 19 و نیم میلیون تومان است، بیان کرد: تعداد افرادی که حقوق نجومی گرفته‌اند، محدود است.


ناو اسقاط شده وینسس و ماجرای حقوق بشر غربی‌ها!

سازمان‌های مدعی حقوق بشر از سازمان ملل گرفته تا کمیسیون حقوق بشر و اتحادیه اروپا و تشکل‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر که شب و روز از لزوم رعایت حقوق بشر سخن می‌گویند در این فاجعه چشم و گوش خود را بستند.


میراث فرهنگی نباید قربانی تصمیم‌گیری‌های شتابزده و نسنجیده شود

حضرتی بیان کرد: در مورد مسائل میراث فرهنگی باید از هرگونه شتابزدگی و روزمرگی که میراث فرهنگی نیاکانمان را قربانی تصمیم‌گیری‌های نسنجیده و گاه آلوده به مطامع فردی و گروهی می‌سازد باید پرهیز شود؛


17 ساعت تشنگی در برابر تنوری با 70 درجه حرارت+تصاویر

نانوای قزوینی از روزه 17 ساعته خود در برابر حرارت تنور مکانیکی با دمای 70 درجه می‌گوید، او معتقد است که روزه‌دار ماه رمضان را خدا کمک می‌کند.


ایران باید پیگیر نقض مفاد برجام از سوی غربی‌ها باشد/ اصل برجام زیر سوال رفته است

فواد ایزدی با بیان اینکه ایران باید پیگیر نقض برجام از سوی غربی‌ها باشد، تاکید کرد: اگر ما اعلام نکنیم نقض شده و مقامات درگیر در مذاکرات این نقض را اعلام نکنند، طرف مقابل برای چه تمکین کند؟


ریشه پرداختی‌های کلان به مدیران وجود لابی‌گری و باج‌دهی‌ است/ مجلس در برخورد با متخلفان کوتاه نمی‌آید

روح الله بابایی صالح بیان کرد: کمیسیون اصل 90 مجلس در این موضوع وارد شده و با تشکیل هیئتی در حال بررسی ریشه این اقدامات است و در رسیدگی به این موضوع کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان