۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وضعیت زائران ایرانی در انفجار سامراء
کد خبر: ۲۰۴۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۸ ساعت: ۱۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

اوحدی: برنامه اعزام ادامه دارد

وضعیت زائران ایرانی در انفجار سامراء

هیچ یک از کاروان های حج و زیارت در این منطقه حضور نداشته است و همه زائران ما در سلامت کامل به سر می برند. به گفته اوحدی، برنامه اعزام زائران هم مانند گذشته ادامه دارد.

وضعیت زائران ایرانی در انفجار سامراء
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار بامداد امروز سامرا به هیچ یک از زائران ایرانی آسیبی نرسیده است.

محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع انفجاری در سامرا گفت: ساعت 2و 30دقیقه بامداد امروز بر اثر حمله انتحاری گروه‌های تروریستی در منطقه صید محمد سامرا متاسفانه تعدادی از عراقی ها شهید و مجروح شدند.

وی در ادامه افزود: هیچ یک از کاروان های حج و زیارت در این منطقه حضور نداشته است و همه زائران ما در سلامت کامل به سر می برند.

*اوحدی: برنامه اعزام زائران مانند گذشته ادامه دارد

سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت نیز در گفت‌وگو یا خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص ادامه روند اعزام گفت: برنامه اعزام زائران مانند گذشته ادامه دارد .

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:کاروان های ایرانی از همراهی گشت مخصوص امنیتی برخوردارند و برنامه اعزام زائران مانند گذشته خواهد بود.

اوحدی یادآور شد: از این رو به متقاضیان اعزام توصیه میکنیم برای سفر به عتبات عالیات تنها از طریق کاروان های سازمان حج و زیارت اقدام و از مراجعه به کاروان های آزاد خودداری کنند.

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان