۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مجلس با تصویب قوانینی راه نفوذ و تجاوز به حقوق بیت‌المال را ببندد
کد خبر: ۲۰۴۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۸ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

مجلس با تصویب قوانینی راه نفوذ و تجاوز به حقوق بیت‌المال را ببندد

حجت الاسلام قابل بیان کرد: برداشت‌های کلان از بیت المال ظالمانه و نامشروع است و این خیانت به جمهوری اسلامی است و باید مراقبت کرد که این منفذها و روزنه‌های تجاوز به حقوق بیت المال بسته شود.

مجلس با تصویب قوانینی راه نفوذ و تجاوز به حقوق بیت‌المال را ببندد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های عبادی- سیاسی نمازجمعه این هفته شهر قزوین با اشاره به حادثه کوی دانشگاه در 18 تیرماه سال 78 اظهار کرد: در این دوره استکبار جهانی با کمک حامیان داخلی خود که در قالب مدیران دولتی در سطح کشور حضور داشتند فتنه کوی دانشگاه را رقم زدند.
وی در ادامه افزود: دشمنان ایران اسلامی هیچ زمانی از ایجاد فتنه و فتنه‌گری ساکت ننشسته‌اند و در قالب‌های گوناگون به توطئه براندازی ولایت فقیه و سرنگونی نظام دست زده‌اند.
این خطیب نمازجمعه همچنین با اشاره به شکل گیری کودتای نوژه در اوایل انقلاب گفت: در این توطئه قرار بود منزل و بیت امام راحل و فرودگاه ایران مورد بمباران قرار بگیرد که توسط فردی پاک فطرت با امداد الهی این کودتا لو رفت و توسط سربازان امام زمان(عج) خنثی شد.
وی تاکید کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و زحمات سربازان امنیتی و نظامی ایران است، در ایام انتخابات اسفندماه و هفته‌های اخیر نیز برخی تیم‌های تروریستی در کشور شناسایی و توطئه آنها خنثی شده است که باید قدردان نیروهای امنیتی کشورمان بود.
قابل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نمار روز عید فطر ابراز کرد: فیش‌های حقوقی نجومی و دریافتی‌های کلان برخی مدیران دولتی نِمود بی‌عدالتی در کشور است.
وی تصریح کرد: این برداشت‌های کلان از بیت المال ظالمانه و نامشروع است و این خیانت به جمهوری اسلامی است و باید مراقبت کرد که این منفذها و روزنه‌های تجاوز به حقوق بیت المال بسته شود.

نباید تلخی‌ها و شیرینی‌های دنیا ما را فریب دهد

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: چرا باید وام‌های صدها میلیونی به گردن کلفت‌ها و مفسدین داده شود و مردم برای گرفتن وام 3 میلیونی در فشار باشند، مجلس باید با این بی عدالتی مبارزه کند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: چرا باید فضای یک جامعه اسلامی به این میزان آلوده به بی‌حجابی و بی‌عفتی باشد، شوهران و پدران زنان بی حجاب جامعه به جوانان این کشور رحم کنند.
قابل تاکید کرد: اگر خانواده‌های بی بندو بار با نصیحت و تذکر حاضر به جمع کردن زنان بی‌حجاب خود نباشند، مردم خود وارد میدان شده و این بساط را جمع می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به پنجم شوال سالروز ورود مسلم بن عقیل به شهر کوفه اذعان کرد: این یار بزگوار امام با 18 هزار نامه‌ای که مسلمانان کوفه به امام حسین(ع) نوشته و از ایشان برای حضور در این شهر دعوت کرده بودند، به نمایندگی از امام به کوفه رفتند.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: این 18 هزارنفر با حضرت مسلم بیعت کردند اما با فاصله کوتاهی در نهم ذی الحجه ایشان را تنها گذاشتند و به خانه یک زن پناهنده شد و در غربت به شهادت رسید.
وی در پایان با بیان اینکه نباید تلخی‌ها و شیرینی‌های دنیا ما را فریب دهد، گفت: باید از تاریخ که بهترین معلم است، درس گرفت و فکر کرد که چه اتفاقی رخ داد که 18 هزار انسان به دلیل وعده‌های دنیوی فریب خوردند و امام خود را تنها گذاشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان