۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فتنه سال ۷۸ قصد بدنام کردن قشر دانشجو را داشت/ هدف فتنه‌گران ایجاد شکاف بین مردم و رهبری است
کد خبر: ۲۰۴۱۹۲ نویسنده: محمداسماعیل کوثری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۸ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

کوثری در مصاحبه با صبح قزوین:

فتنه سال ۷۸ قصد بدنام کردن قشر دانشجو را داشت/ هدف فتنه‌گران ایجاد شکاف بین مردم و رهبری است

نماینده سابق مجلس بیان کرد: حادثه کوی دانشگاه در هیجدهم تیرماه توطئه‌ای طراحی شده برای براندازی انقلاب اسلامی بود که نشان داد هیچ زمانی این نظام برای استکبار جهانی مایه آرامش و اطمینان خاطر نخواهد بود.

فتنه سال ۷۸ قصد بدنام کردن قشر دانشجو را داشت/ هدف فتنه‌گران ایجاد شکاف بین مردم و رهبری است
محمداسماعیل کوثری، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره سالروز حادثه کوی دانشگاه در 18 تیرماه سال ۷۸ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با دستاوردهای ارزنده‌ای که از زمان پیروزی انقلاب خود به همراه داشته است همواره از سوی استکبار جهانی مورد کینه و بغض شدیدی قرار می‌گیرد که یکی از این نمونه‌ها حادثه کوی دانشگاه سال ۷۸ بود.
وی در ادامه افزود: حادثه کوی دانشگاه در هیجدهم تیرماه سال ۷۸ که با عوامل داخلی دشمنان در بدنه دولت اصلاحات شکل گرفت، در واقع شبیه فتنه سال ۸۸ پروژه‌ای عظیم برای براندازی انقلاب اسلامی ایران و سقوط جایگاه ولایت فقیه بود.
این نماینده سابق مجلس ادامه داد: فتنه سال ۷۸ در واقع قصد بدنام کردن قشر دانشجو با بهره گرفتن عده‌ای از دانشجونماها و کشاندن یک اعتراض به داخل صحن دانشگاه را داشت و در این مسیر پیش رفت و هدف اصلی آنها پیاده کردن مقاصد استکبار جهانی در داخل کشور بود.
وی با بیان اینکه در حادثه کوی دانشگاه سال ۷۸ عده‌ای آگاهانه و برخی با بی آگاهی وارد فتنه‌ای بزرگ شدند، اذعان کرد: این عده با ایجاد آشوب و به آتش کشیدن خیابان‌های تهران شبیه آنچه در فتنه سال ۸۸ در کشور به وجود آوردند، چند روزی وضعیت پایتخت را ناآرام و بی‌امنیت جلوه دادند تا به خواسته‌های نامشروع عده‌ای ضد انقلاب برسند.

حادثه کوی دانشگاه توطئه‌ای طراحی شده برای براندازی انقلاب بود

این کارشناس سیاسی در ادامه اضافه کرد: این عده گمان می‌کردند با ایجاد وحشت در کشور می‌توانند به نگرانی‌هایی که در بین ملت به وجود آورده بودند، دامن بزنند؛ اما در روز ۲۳ تیرماه مردم به صورت میلیونی وارد صحنه دفاع از انقلاب و رهبری شدند و توطئه افرادی که در زمین استکبار جهانی بازی می‌کردند، خنثی کردند.
وی با بیان اینکه حضور به موقع مردم در دفاع از انقلاب در شرایط حساس کشور زمینه ساز در نطفه خفه شدن توطئه‌ها می‌شود، ابراز کرد: حادثه کوی دانشگاه در هیجدهم تیرماه توطئه‌ای طراحی شده برای براندازی انقلاب اسلامی بود که نشان داد هیچ زمانی این نظام برای استکبار جهانی مایه آرامش و اطمینان خاطر نخواهد بود.
کوثری بیان کرد: استکبار جهانی در این ۳8 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، ثابت کرده هیچ زمانی از طرح دشمنی با نظام دست برنمی‌دارد و در همه این مقاطع حضور به موقع مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی کننده این فضاها بوده است.
وی با بیان اینکه هدف دشمنان ایران اسلامی ایجاد شکاف بین ملت و رهبری است، تصریح کرد: همانگونه که امام راحل و رهبری تاکید دارند وظیفه همه ما خدمت به مردم است، با حرکت کردن در مسیر حل مشکلات کشور به طور یقین مشکلاتی وجود نخواهد داشت که دشمنان روی آنها مانور دهند و نظام را بی ثبات و ناکارآمد جلوه دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان