۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پروژه شتابگر ملی، قزوین را به مرکز مرجعیت علمی در خاورمیانه تبدیل می‌کند
کد خبر: ۲۰۴۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

پروژه شتابگر ملی، قزوین را به مرکز مرجعیت علمی در خاورمیانه تبدیل می‌کند

داود محمدی بیان کرد: پروژه مهم شتابگر ملی یا چشمه نور ایران که استان را به مرکز مرجعیت علمی در خاورمیانه تبدیل می‌کند نیز در حال پیگیری است.

پروژه شتابگر ملی، قزوین را به مرکز مرجعیت علمی در خاورمیانه تبدیل می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، داود محمدی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در دیدار با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: بسیاری از مشکلات کسانی که به دفاتر ما مراجعه می‌کنند در حوزه اشتغال و معیشت است و متأسفانه سقف بالای مراجعات مردم به دفاتر گویای مشکلات بسیار مردم در این حوزه‌هاست.
وی تصریح کرد: باید با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان کارها را با جدیت پیش ببریم و رفع مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار دهیم.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید تذکرات و انتقادات نماینده ولی‌فقیه در استان را بپذیریم و در راستای رفع دغدغه‌های وی که همان دغدغه‌های نظام و مردم است، حرکت کنیم.
وی اذعان کرد: بررسی و حل مشکلات استان با حضور مدیران کل یکی از اهداف جلسات مجمع در سال جاری خواهد بود و هر زمانی لازم باشد که موضوعی زودتر از زمان جلسات مورد بررسی قرار گیرد، جلسه مجمع را تشکیل می‌شود.
محمدی بیان کرد: امسال موضوع آب آشامیدنی و کشاورزی، اشتغال و معضلات اقتصادی و رسیدگی به پروژه‌های مهمی چون تأمین آب شرب و کشاورزی در اولویت کاری نمایندگان خواهد بود.
وی اضافه کرد: پروژه مهم شتابگر ملی یا چشمه نور ایران که استان را به مرکز مرجعیت علمی در خاورمیانه تبدیل می‌کند نیز در حال پیگیری است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان