۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین محرومیت ۲هزار فوتبالیست آبیکی از زمین چمن فوتبال
کد خبر: ۲۰۴۱۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۷ ساعت: ۱۷:۴۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک خبر داد:

محرومیت ۲هزار فوتبالیست آبیکی از زمین چمن فوتبال

منصور فرهنگیان با اشاره به بدقولی مسئولان استانی و شهرستانی جهت احیای تنها زمین فوتبال شهر آبیک، عنوان کرد: با بدقولی مسئولان ۲ هزار فوتبالیست آبیکی را از تنها زمین چمن آبیک محروم کرد.

محرومیت ۲هزار فوتبالیست آبیکی از زمین چمن فوتبال
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، منصور فرهنگیان رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک با اشاره به اینکه شهرستان آبیک از قطب‌های فوتبال استان قزوین است، عنوان کرد: از افتخارات شهرستان آبیک می‌توان به حضور دو تیم آستو و شاهین در دسته نخست استان قزوین، راهیابی دو تیم از شهرستان به جمع چهار تیم استان قزوین در جام حذفی و نایب قهرمانی فوتبال شاهین در لیگ دسته نخست استان قزوین اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه فوتبالیست‌های شهر آبیک بیش از ۸ سال است که با مشکل تنها زمین چمن آبیک دست و پنجه نرم می‌کنند، متذکر شد: طی چهار سال گذشته چندین بار بصورت حضوری و مکاتبه‌ای با اداره ورزش و جوانان پیرامون مشکل تنها زمین چمن شهر آبیک جلسات متعددی برگزار شد که تا به امروز نتیجه‌ای برای فوتبالیست‌های آبیکی به بار نیامده است.
فرهنگیان از برگزاری جلسات متعدد با سه فرماندار آخر شهرستان آبیک نیز برگزاری سه جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکل تنها زمین چمن آبیک، بیان کرد: تا به امروز با ۳ فرماندار وقت یعنی آقایان اعلایی، داداشی و رحمانی جلساتی پیرامون اهمیت موضوع و راهکاری جهت رفع مشکل 2 هزار فوتبالیست آبیکی که متاسفانه منتج به نتیجه نشده است.
این مسئول با اشاره به اینکه شوراهای شهر، شهرداری، فرمانداران و اداره ورزش و جوانان قول دادند که تا الان هیچگونه اقدامی نشده است؛ گفت: مسئولان هیچ اقدامی جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان نمی‌کنند؛ همه می‌دانند که مهم‌ترین راهکار جهت پیشگیری از اعتیاد ورزش است که مسئولان این موضوع مهم را به فراموشی سپرده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک با بیان اینکه زمین چمن فوتبال هر سال از سوی اداره ورزش و جوانان ترمیم می‌شود و باید گفت که اگر مساعدت و حمایت مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک نباشد تیم‌های فوتبال نمی‌توانند کاری از پیش ببرند چون زمین دیگری در اختیارشان قرار ندارد؛ اذعان کرد: در گذشته اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با بکارگیری دو نیروی انسانی برای آبیاری، تنظیف و نگهداری زمین چمن فوتبال و کاشت چمن تاکنون توانسته‌اند زمین چمن را سر پا نگه دارد.

وی با تأکید بر اینکه رشته فوتبال طرفداران خاص خودش را دارد و تنها جایی که می‌توان جوانان را جمع کرد، زمین چمن فوتبال است؛ گفت: شهرستان آبیک نسبت به سال‌های گذشته از استعدادهای خوبی در رشته فوتبال برخوردار شده بنابر این در عرصه برون استانی و درون استانی کمتر شاهد این امر هستیم که بازنده از زمین خارج شود.
فرهنگیان با بیان اینکه شهرستان آبیک نزدیک به دو هزار فوتبالیست دارد که درشهر آبیک به دلیل نبود چمن به فوتسال روی آوردند؛ تصریح کرد: البته وضعیت کنونی این زمین به جایی رسیده است که الان خاکی است و اسم زمین چمن نمی‌شود رویش گذاشت.
این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون زمین چمن هیچگونه امکاناتی ندارد و بلا استفاده مانده است، هشدار داد: هم در دوره گذشته و همچنین این دوره قول مساعدتی که از سوی مسئولان ارشد شهرستانی داده شده است، عملی نشد و این درحالی است طبق شنیده ها مبلغ صد میلیون از طرف شهرداری آبیک به باشگاه کاسپین کمک می‌شود که هیچگونه فعالیتی در هیچ رشته ی در آبیک ندارد.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک با بیان اینکه تمامی جلسات رو در رو بوده احتمالا در اداره ورزش استان قزوین مدارک و صورتجلسات موجود باشد، اظهار داشت: ما طی جلسات متعدد با فرمانداران محترم آقایان اعلایی، داداشی و رحمانی داشتیم که به نتیجه نرسیدهاست و این درحالی است که رحمانی قول پیگیری و تخصیص بودجه جهت ترمیم داده است که تا به امروز شاهد هیچ اقدامی نبوده‌ایم‌.
فرهنگیان در پایان با تأکید بر اینکه این زمین بیش از 23 است استفاده می‌شود و نیاز به تعویض خاک، نیمکت بازیکنان و داوران و نیز نیاز به فنس کشی کامل دارد، تصریح کرد: نزدیک به چهارصدمیلیون تومان اعتبار برای رفع مشکل تنها زمین چمن شهر آبیک لازم است که اگر برای رفع این مشکل زودتر اقدام می‌شد امروز می‌توانستیم با بودجه کمتر برای رفع این مشکل اقدام کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان