۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نمازعید فطردر جایگاه نمازجمعه « مسجدالنبی(ص) قزوین» برگزار می شود
کد خبر: ۲۰۳۸۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۵ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

در روزعید سعید فطر:

نمازعید فطردر جایگاه نمازجمعه « مسجدالنبی(ص) قزوین» برگزار می شود

اقامه با شکوه ووحدت آفرین نمازعید سعید فطرامسال در مسجدالنبی وبرخی مساجد شهربرگزار می‌شود، اما برنامه ریزی برای هر چه بهتربرگزار شدن نمازعید فطربا محوریت مسجد النبی انجام شده است.

   نمازعید فطردر جایگاه نمازجمعه « مسجدالنبی(ص)  قزوین» برگزار می شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ وهنر صبح قزوین ؛ برپایی نماز عید فطر موجب می‌شود تا مسلمانان علاوه بر اعلام بندگی برای خدا، از ثمرات عبادی یک ماه روزه داری نیز برخوردارشده ، وبا حضور در صفوف نمازهای عید فطر وحدت و همدلی خودرا به جهانیان نشان دهند و اثرگذاری مناسبی داشته باشند، امسال نیزهمانند سال‌های گذشته درب برخی مساجد برای تسهیل در رفت و آمد مانند : مسجد امام خمینی ، مسجد ولایت ، حسینه امامزاده حسین (ع) و مسجد محمد رسول اللله بر روی نمازگزان جهت اقامه‌ی نمازعید فطر باز است و اما محوریت برگزاری نماز عید در مسجدالنبی خواهد بود .
برنامه ریزی برای اقامه نماز در مساجد شهر بدین شرح اعلام میگردد .

جایگاه نماز جمعه ؛ مسجد‌النبی(ص)
آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مسجد النبی(ص) به اقامه نماز عید فطروایراد خطبه ‌خواهد پرداخت، مراسم قرائت دعای ندبه از دیگر برنامه های این مسجد است .
برگزاری نمازرأس ساعت 7:30 خواهد بود.

مسجد امام خمینی(ره)واقع در غیاث آباد:
نماز عید فطر در مسجد امام خمینی واقع در بلوار آزادگان نیز توسط حجت الاسلام سید مرتضی حسینی اقامه خواهد شد، این مراسم نیز پس از اقامه نماز صبح در مسجد آغاز و قبل از شروع نماز عید فطر دعای ندبه خوانده خواهد شد.

آستان مقدس امامزاده حسین(ع)
نماز عید فطر در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) نیز توسط حجت الاسلام موسوی شالی اقامه خواهد شد، شروع این مراسم نیز از ساعت 7صبح خواهد بود.

مسجد ولایت
اقامه نماز عید فطر در مسجد ولایت نیز توسط حجت الاسلام زاجکانی صورت خواهد گرفت و این مراسم از بعد از نماز صبح آغاز خواهد شد و پس از اقامه‌ی نماز صبح به قرائت دعاهای مستحب و سفارش شده در این روز خواهند پرداخت.

مسجد محمد رسوال الله(ص)
نماز عید سعید فطر در مسجد محمد رسول الله واقع در خیابان بلوار نیز به امامت حجت الاسلام موسی ابراهیمی اقامه می‌شود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان