۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کسی برای شیعیان عراق شمعی روشن نمی‌کند؟!
کد خبر: ۲۰۳۷۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۵ ساعت: ۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

کرانه ها؛

کسی برای شیعیان عراق شمعی روشن نمی‌کند؟!

بچه های انقلابی و حزب اللهی کجاهستندکه حداقل در این هیات های شبانه ومناجات خوانی های تا سحرگاه دلشان به درد بیاید و یادبود بگیرند و همدردی کنند و شمعی روشن کنند؟!

کسی برای شیعیان عراق شمعی روشن نمی‌کند؟!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین حمید مشهدی آقایی در کانال تلگرامی خود با عنوان « کرانه‌ها» نوشت: 

دو سه روزی است که درمنطقه الکراده بغداد بمب گذاری شده است.حدود دویست شهید ازپیروان پیامبراعظم وشیعیان امیرالمومنین "علیهما السلام"درشبی خونین به خاک وخون درغلطیده اند!صدا وسیمایمان آنها را کشته می نامد وما نیز سرگرم دعواهای خودمان هستیم و داریم سور وسات عید را فراهم می کنیم!!
آیا این خود دیگر برای شما رنگی ندارد؟
چندسال قبل وسال گذشته درپاریس بمب گذاری شد وچند نفر کشته شدند.آن حادثه هم محکوم است وبرای آن قربانیان هم باید متأثر باشيم.! ازمسوولان کشور تا گروهی از ما که دلمان فقط برای غربیها می سوزد!تجمع کردند.توئيت و پست گذاشتند.جلوی سفارت فرانسه شمع روشن کردند!اما الان چه؟!!!

دویست مسلمان وشیعه شهید شده اند که اکثر آنها زن وکودک هستند!

بچه های انقلابی وحزب اللهی کجاهستند؟که حداقل دراین هیات های شبانه ومناجات خوانی های تا سحرگاه دلشان به درد بیاید ویادبود بگیرند وهمدردی کنندوشمعی روشن کنند؟!

نکند خون اینها رنگی ندارد؟!

نکند شهادت دویست نفر زن وکودک وصدها زخمی برایمان عادی شده و وجدانمان به درد نمی آید!،

بیاییم امشب که شب آخر ماه مبارک رمضان است.دراقتدا به شهید این ماه،باهمه ی مظلومان عالم درعراق وسوریه وفلسطین وبحرین ویمن ،به ویژه با مسلمانان وشیعیان درخون غلطیده ی عراق همدردی کنیم.درهیات های مان شمعی روشن کنیم و مظلومیتشان را فریاد کنیم.

آیا این خود دیگر برای شما رنگی ندارد؟

خون شهدای کراده بغداد :

آیا این خون ها دیگر برایمان رنگی ندارد؟!!

امشب،شب آخر ماه رمضان در هیاتها ومحافل مان ازشهدای مظلوم الکراده یاد کنیم

انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان