۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فدراسیون فوتبال مخالف؛کی روش ناراضی/جلسه نهایی فردا برگزار می شود
کد خبر: ۲۰۳۷۵۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فدراسیون فوتبال مخالف؛کی روش ناراضی/جلسه نهایی فردا برگزار می شود

فدراسیون فوتبال با سرمربیگری افشین پیروانی در نفت تهران مخالف است و قرار است فردا در این خصوص تشکیل جلسه شود.

فدراسیون فوتبال مخالف؛کی روش ناراضی/جلسه نهایی فردا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، پس از اینکه امروز از سوی باشگاه نفت تهران افشین پیروانی به عنوان سرمربی جدید این تیم در رقابت های فصل آینده لیگ برتر اعلام شد مقرر شد تا در این زمینه پیروانی که مدیر تیم ملی نیز محسوب می شود شخصا موافقت فدراسیون فوتبال را برای حضور روی نیمکت نفت جلب کند.
برهمین اساس امشب پیروانی و تاج در گفت‌وگویی تلفنی در این زمینه به صحبت پرداختند که تاج مخالفت ضمنی فدراسیون را برای جدایی پیروانی از تیم ملی اعلام کرد با این حال مقرر شد فردا جلسه نهایی در این زمینه برگزار شده تا تکلیف ماندن یا رفتن پیروانی از تیم ملی به طور قطع مشخص شود.
همچنین شنیده می شود کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران پس از شنیدن این خبر ابراز ناراحتی خود را از جدایی احتمالی پیروانی اعلام کرده است. کی روش و پیروانی در این مدت رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشته اند که در صورت رفتن مدیر تیم ملی به نظر می رسد کی روش در مواجه با مشکلات دوباره تنها خواهد شد.
همچنین در قرارداد پیروانی درخصوص حضور در تیم های باشگاهی موردی ذکر نشده و مدیر تیم ملی بیشتر به خاطر تعهد اخلاقی به فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران برای جدایی در معذوریات قرار گرفته است.
انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان