۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گلزار شهدا قزوین با حضور اصحاب رسانه گلباران شد
کد خبر: ۲۰۳۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا؛

گلزار شهدا قزوین با حضور اصحاب رسانه گلباران شد

در حاشیه نشست خبری پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و خبرنگاران خبرگزاری ها مزار شهدای قزوین گلباران شد.

گلزار شهدا قزوین با حضور اصحاب رسانه  گلباران شد
به گزارش  صبح قزوین، در حاشیه نشست خبری پیش از ظهر امروز  با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات سراسری و هفته نامه ها  و به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا مزار شهدای قزوین  گلباران شد.

2249

نصیری در این نشست با اشاره به راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید استان قزوین، اظهار کرد: هم‌اکنون شش رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و چهار رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی و کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین فعال است که بیش از 357 دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند و پیش بینی می شود این آمار در ترم آینده به 600 دانشجو برسد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: طبق قانون ۲۵ درصد از جذب دستگاه‌های دولتی در اختیار فرزندان شاهد و ایثارگر است و این مرکز دانشگاهی در راستای رسیدن به این هدف مهم تاسیس شده است.

22

نصیری یادآور شد: در این مرکز ۶ رشته در مقطع کاردانی در رشته های کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی قرآن کریم٬ امور فرهنگی٬ حسابداری دولتی و مالی٬ مددکاری اجتماعی، خانواده و نرم‌افزار تدریس می‌شود.
وی در ادامه افزود: در مقطع کار‌شناسی نیز دانشجویان در رشته‌‍‌های مهندسی فناوری سخت افزار رایانه٬ حسابداری مالی٬ اجتماعی و خانواده٬ مدیریت امور فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.
این مقام مسئول اضافه کرد: برای نخستین‌بار یک رشته کارشناسی ارشد را برای اضافه کردن به لیست رشته‌ها، به دانشگاه علمی و کاربردی استان پیشنهاد کرده‌ایم و در صورت تأیید، دانشگاه علمی و کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین در مقطع کارشناسی ارشد نیز دانشجو خواهد پذیرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: نشریات و رسانه‌ها می‌توانند بخشی با عنوان فرازی از وصیت‌نامه شهدا و یا زندگی‌نامه آن‌ها اختصاص دهند.
تحقق این امر با همیاری و همکاری رسانه‌های گروهی میسر می شود.
البته در این بخش فعالیت‌های خوبی از سوی برخی رسانه‌ها صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.
نصیری در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها نقش چشمگیری در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار دارند در واقع  رسانه ها سفیران اطلاع رسانی بوده، در ارتقای سطح دانش مردم بسیار تأثیرگذارند.
انتهای پیام/ 7003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان