۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یک میلیارد و نیم بیمه تکمیلی، ۴۰۰ میلیون وام، ۳۵۰ میلیون تومان مستمری ماهیانه
کد خبر: ۲۰۳۶۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

یک میلیارد و نیم بیمه تکمیلی، ۴۰۰ میلیون وام، ۳۵۰ میلیون تومان مستمری ماهیانه

مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به بخشی از خدمات ارائه شده به اعضای صندوق در مدت ۱۰ ماه حضور خود در این سمت اشاره کرد.

یک میلیارد و نیم بیمه تکمیلی، ۴۰۰ میلیون وام، ۳۵۰ میلیون تومان مستمری ماهیانه

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، محمد جمشیدی، مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با بیان این که تکریم قهرمانان و پیشکسوتان عزیز از مهمترین اهداف وزارت ورزش و جوانان و صندوق حمایت است، اظهار کرد: پیشکسوت بهترین دوران زندگی‌اش را برای ورزش گذاشته تا باعث شادی مردم شود و زمانی که سنی از او می‌گذرد، توقع دارد که به او توجه و رسیدگی شود و ما تاکنون سعی کرده‌ایم در صندوق این توجه صورت گیرد. گودرزی، وزیر محترم ورزش و جوانان بارها بر حفظ حرمت و جایگاه پیشکسوتان تاکید و همه گونه حمایت کرده‌اند تا این رده بدانند فراموش نشده و ما به دنبال استفاده از تجربیاتشان برای نسل امروز هستیم.

وی ادامه داد: خدمات صندوق تنها به پرداخت حقوق ماهیانه خلاصه نمی‌شود و ما تا حد امکان به تأمین هزینه درمان قهرمانان و پیشکسوتان کمک می کنیم، به عزیزان نیازمند وام بلاعوض و بدون بهره پرداخت می کنیم، بازدید از پیشکسوتان و رسیدگی به وضعیت آنها را در دستور کار قرار داده‌ایم و در کل هر جا که صلاح باشد از ارائه خدمات لازم دریغ نخواهیم کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با اشاره به ارائه خدمات به اعضای صندوق مانند خدماتی از قبیل وام، کمک بلاعوض، بیمه تکمیلی و مستمری ماهیانه از ابتدای شهریور سال 94 تا پایان خردادماه 95 بیان داشت: گودرزی با وجود مشکلات مالی که وجود دارد کمک های خوبی را به پیشکسوتان و قهرمانان انجام داده تا ما بتوانیم تسهیلات زیادی را به اعضا پرداخت کنیم و در بیشتر آنها رشد 200درصدی را شاهد هستیم. در ارائه هر کدام از این خدمات مبالغ زیادی هزینه شده است، به عنوان مثال در این مدت مبلغ 15 میلیارد ریال جهت هزینه های بیمه تکمیلی درمان پرداخت شده است.

وی با بیان این که از ابتدای مدت ریاستش در صندوق تاکنون وام های ضروری زیادی نیز به اعضا پرداخت شده، گفت: بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در بخش ارائه وام به اعضا هزینه شده است.

جمشیدی همچنین مبلغ کمک بلاعوض به قهرمانان و پیشکسوتان را 5 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: علاوه بر این ماهیانه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هم مستمری به اعضای گروه یک و 2 پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت بیش از 50 عدد سکه در عیادت های هفتگی از پیشکسوتان، گفت: علاوه بر این، سکه های 20 فدراسیون مدال آوران سال 93 در صندوق توزیع شده و 5 فدراسیون دیگر هم در هفته های آینده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان