۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مهار شعله‌های آتش در انبار مغازه غذاپزی سنتی
کد خبر: ۲۰۳۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۴ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر منطقه یک سازمان آتش نشانی قزوین خبرداد:

مهار شعله‌های آتش در انبار مغازه غذاپزی سنتی

علیرضا رحمانی از تلاش آتش نشانان در مهار آتش سوزی انبار مغازه غذاپزی سنتی در شهر قزوین خبر داد.

مهار شعله‌های آتش در انبار مغازه غذاپزی سنتی

به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، علیرضا رحمانی مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین  اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 10 و 25 دقیقه روز یکشنبه سیزدهم تیرماه از وقوع آتش سوزی در انبار مغازه غذاپزی سنتی در قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای اطفاء حریق ایستگاه های 1 و 3 این سازمان در کمتر از 2 دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند، شلعه های آتش در قسمت انباری مغازه که حاوی مقادیر زیادی پلاستیک و کارتن بود، به سرعت در حال گسترش می باشد.

وی افزود: آتش نشانان ضمن انجام عملیات آبرسانی با استفاده از تجهیزات اطفاء حریق نسبت به مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به نقاط دیگر واحد صنفی اقدام و عملیات تخلیه دود از محل را انجام دادند.

رحمانی با اشاره  به نوع آتش سوزی مغازه تصریح کرد: متاسفانه در اغلب آتش سوزی های واحد های صنفی مشاهده می شود که در اثر انبار کردن کالاها، کارتن و پلاستیک بصورت غیر استاندارد و عدم رعایت موارد ایمنی، با رسیدن عامل حرارت، شاهد آتش سوزی هایی از این قبیل هستیم.

این مسئول از شهروندان خواست تا با رعایت موارد ایمنی در حوزه انبارداری ضمن انجام اصول اولیه چیدمان وسایل نسبت به حفاظت از آن در برابر خطرات احتمالی اقدام نمایند.

گفتنی است واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین آمادگی ارائه مشاوره رایگان به واحد های صنفی را دارد، بر این اساس شهروندان می توانند برای دریافت مشاوره با شماره تلفن 33554100 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان