۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قزوین میزبان ۲۸۸ دانش‌آموز از ۳۲ استان است
کد خبر: ۲۰۳۵۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۴ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در چهاردهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشور؛

قزوین میزبان ۲۸۸ دانش‌آموز از ۳۲ استان است

چهاردهمین دوره کشوری مسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

قزوین میزبان ۲۸۸ دانش‌آموز از ۳۲ استان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ،  چهاردهمین دوره کشوری مسابقات آزمایشگاهی در دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی ویژه دانش‌آموزان در استان قزوین برگزار می‌شود.
مسابقات آزمایشگاهی یکی از برنامه‌هاي کیفیت بخشی معاونت آموزش متوسطه است که با هدف ایجاد زمینه رشد و ارتقاء توانمندي‌هاي دانش‌آموزان، تقویت انگیزه معلمان و مدیران براي شناسایی و به‌کارگیري عوامل موثر در یادگیري پایدارتر دانش‌آموزان و همچنین ترویج فعالیت‌هاي آزمایشگاهی برگزار می‌شود.
در چهاردهمین دوره کشوری مسابقات آزمایشگاهی، دانش‌آموزان شرکت‌کننده از تاریخ 5 تا 7 مرداد به مدت سه روز به رقابت با هم خواهند پرداخت.
اين مسابقات در چهار مرحله مدرسه‌اي، منطقه‌اي، استاني و كشوري برگزار مي‌شود كه با طی شدن سه مرحله نخست، مرحله كشوري آن در سال جاری به ميزباني استان قزوين برگزار می‌شود.
در چهاردهمین دوره کشوری مسابقات آزمایشگاهی که به صورت تيمي برگزار مي‌شود، هر تيم متشكل از سه نفر براي هر درس در دو بخش آزمون تئوري و عملي با هم به رقابت می‌پردازند.
در این دوره از مسابقات از هر استان سه تيم سه نفره در درس‌هاي فيزيك، شيمي و زيست حضور دارند.
در چهاردهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشور، استان قزوین میزبان 288 دانش‌آموز از 32 استان است.
از استان قزوین نیز در مجموع سه تیم حضور دارند که شامل یک تیم 3 نفره پسران در رشته زیست، رشته فیزیک یک تیم 3 نفره دختران و رشته شیمی یک تیم 3 نفره پسران شرکت دارند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان