۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اولین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۰۳۳۳۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اولین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری اولین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های آزاد خبر داد.

اولین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، رقیه الله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری اولین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های آزاد در روزهای پایانی تیر ماه خبر داد و گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام در اولین مرحله از چهارمین دوره مسابقات آزاد، برنامه برگزاری رقابت‌ها اعلام شد و طی روزهای 24 تا 27 تیر ماه مسابقات بخش بانوان و آقایان به صورت جداگانه انجام خواهد شد.

وی افزود: مانند دوره‌های گذشته مسابقات در دو کلاس SH1 و SH2، رشته‌های تپانچه و تفنگ بادی و هفت ماده P1,P2,R1,R2,R3,R4,R5 برگزار خواهد شد. تاکنون حضور 40 تیرانداز زن و مرد برای شرکت در این مسابقات قطعی شده و شرایط سنی خاصی هم برای شرکت کنندگان قائل نشدیم. رکوردهای مورد نظر انجمن پیش از این به اطلاع هیات‌های استانی رسیده تا شرکت کنندگان تصوری از شرایط مسابقات داشته باشند.البته این به معنی این نیست که افرادی که نتوانند رکوردها را بزنند از مسابقات کنار گذاشته شوند بلکه به این منظور است که افراد تصوری از شرایط حضور در تیم ملی داشته باشند و برای رسیدن به این رکوردها تلاش کنند.

الله کرمی ادامه داد: مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات ISCD وISSF انجام می‌شود و تغییرات جزئی نیز که اخیرا در سال 2016 رخ داده نیز اعمال می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در دومین مرحله مسابقات نیز تا 10 مرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از بررسی شرایط برگزاری چنانچه مقدور شود مسابقات پیش از بازی‌های پارالمپیک برگزار می‌شود در غیر این صورت به زمانی پس از بازی‌های ریو موکول خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه پشتوانه‌سازی برای تیم ملی، این مسابقات فرصت خوبی است تا تیراندازان توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند. پس از بازی‌های پارالمپیک ریو، مسابقات پاراآسیایی اندونزی و نیز مسابقات قهرمانی جهان پیش روست و از این رو برای ترکیب تیم ملی از نفرات منتخب مسابقات آزاد دعوت می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان