۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۴۵ تابلوی شهید در سردرب کوچه‌های قزوین نصب شد
کد خبر: ۲۰۳۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۳ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری:

۱۴۵ تابلوی شهید در سردرب کوچه‌های قزوین نصب شد

سعید وزیری نژاد از نصب تابلوهای هویت شهدای شهر قزوین بر دیوارهای ورودی کوچه‌ها شهر قزوین خبر داد.

۱۴۵ تابلوی شهید در سردرب کوچه‌های قزوین نصب شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین صبح امروز(یکشنبه) در نشست این سازمان اظهار کرد: امسال 145 تابلو مزین به عکس شهدا در ابعاد 70 در 50 در کوچه‌هایی که خانواده شهدا در آن ساکن هستند، نصب شده است.
وی اظهار کرد: برای ساخت این تابلوهای فلزی 200 میلیون ریال هزینه شده است که در این تابلوها مشخصاتی از قبیل نام شهید، تصویر، تاریخ شهادت و یک جمله از وصیت نامه شهید حک شده است.
این مسئول افزود: این تابلوها در راستای ارزش گذاری بیشتر شهرداری قزوین به شهدا در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گرفت تا فراموش نکنیم آرامش و امنیت امروز را مرهون چه کسانی هستیم.
وزیری نژاد، عطر آگین کردن فضای شهر به نام و تصاویر شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
وی عنوان کرد: جمع آوری آمار، اطلاعات و تصاویر شهدا با همکاری سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین انجام شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در پایان گفت: امسال این طرح در کوچه‌های جنوب شهر قزوین انجام شد و طی یک زمان بندی مناسب در سال‌های آتی همه کوچه‌های این شهر مزین به قاب‌های مقدس تصاویر و مشخصات شهدا می‌شوند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان