۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بهره‌برداری از پل هوایی امام علی طی یک سال آینده
کد خبر: ۲۰۳۲۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۳ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه خبرداد:

بهره‌برداری از پل هوایی امام علی طی یک سال آینده

حسین بهزادپور عنوان کرد: پل هوایی امام علی(ع) در شمال غربی محمدیه و روبروی اتوبان قرار دارد که با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی انصار در حال احداث است.

بهره‌برداری از پل هوایی امام علی طی یک سال آینده
حسین بهزادپور شهردار محمدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین درباره پروژه‌های در حال اجرای شهر محمدیه عنوان کرد: زمین دارالقرآن از طریق اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دفتر امام جمعه واگذار شده و ساخت این پروژه برعهده شهرداری است و دارالقرآن محمدیه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه افزود: اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی پروژه دارالقرآن از منابع داخلی شهرداری تامین می‌شود و این مجتمع فرهنگی- قرآنی در دو طبقه با مساحت 1300 مترمربع و زمینی به وسعت 3000 مترمربع ساخته خواهد شد.
بهزادپور درباره ساخت پروژه مصلای شهر محمدیه ابراز کرد: این پروژه در 5135 مترمربع زیربنا در زمینی به وسعت 9500 مترمربع در حال احداث است که با صلاح‌ دید شورای شهر بخشی از احداث پروژه مصلی توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: فاز دوم مصلی محمدیه دارای ساختمان الحاقی با مساحت تقریبی چهار هزارمتر است که شامل کتابخانه، بخش‌ اداری است.
این مسئول با بیان اینکه پروژه ساخت مصلی محمدیه از ابتدای سال 95 به شهرداری تحویل داده شده است، گفت: میزان اعتبار درنظر گرفته شده از سوی شهرداری 500 میلیون تومان بود اما تا امروز 760 میلیون تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ را امام جمعه محمدیه پرداخت کرد.
وی با اشاره به بازدید استاندار از مراحل ساخت مصلای محمدیه عنوان کرد: استاندار مبلغ یک میلیارد تومان جهت آماده سازی مصلی برای حضور نمازگزاران درنظر گرفت که اولین مرحله کمک وی به مبلغ 100 میلیون تومان پرداخت شده است.
شهردار محمدیه درباره برج تجاری مروارید که یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر محمدیه است، گفت: این پروژه در زمینی به وسعت 8500 مترمربع است که 46 هزار مترمربع زیربنا دارد.
وی افزود: پروژه مروارید با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان توسط شرکت عمران و سازندگی استان قزوین در حال اجراست که تا به امروز 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بهزادپور درباره اجرای پروژه مجتمع تجاری نگار گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجراست که در تیرماه سال جاری تکمیل می‌شود و این پروژه در بخش هایپرمارکت در دو طبقه، هم‌ زمان با میلاد امام رضا(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای مجتمع نگار خبرداد و گفت: مجتمع نگار دارای دو تالار پذیرایی با بیش از 1000 نفر، 2 طبقه هایپرمارکت، 2 طبقه پارکینگ در طبقات منفی، یک طبقه همکف واحدهای تجاری است و در بام ساختمان فود کولد(کافی شاپ) در حال احداث است.
این مسئول با بیان اینکه پروژه پارک 10 هکتاری شهر محمدیه با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال در حال ساخت است، بیان کرد: این پروژه توسط پیمانکار شرکت سازندگی انصار در شمال شرقی محمدیه و ناحیه 7 شهری ساخته می‌شود.
وی ادامه داد: ساخت این پروژه از شهریورماه سال گذشته آغاز و در شهریور 96 به بهره برداری می‌رسد و پیشرفت فیزیکی تا امروز 25 درصد است.


بهزادپور درباره تکمیل پارک 22 هکتاری ناحیه شهری مهرگان گفت: این پروژه از طریق سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین با اعتبار 100 میلیاردریال در پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه در حال تکمیل مبلمان و احداث فضای سبز هستیم، عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه بالغ بر 45 درصد است و 70 درصد منابع مالی تکمیل این پروژه از طریق اداره کل راه و شهرسازی و از محل املاک واقع در مناطق شهری مهرگان تامین می‌شود.
شهردار محمدیه در ادامه با اشاره بر کمبود نیروی انسانی در آتش‌نشانی محمدیه خاطرنشان کرد: برابر اشل‌های استاندارد برای جمعیت 50 هزار نفری، هر ایستگاه به 36 نیروی انسانی نیاز دارداما در این بخش تنها 18 نفر مشغول ارائه خدمات هستند.

وی درباره پروژه گسترش ساختمان شورای شهر گفت: این پروژه در یک طبقه به مساحت 300 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان انجام می‌شود و تا پایان مردادماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) به بهره برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: همچنینپل تقاطع غیر همسطح  امام علی بر روی اتوبان اتصال  مهرگان به جاده قدیم محمدیه روبروی اتوبان قرار دارد که با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی انصار در حال احداث است.
شهردار محمدیه در پایان گفت: هدف از اجرای این پل بهبود دسترسی ساکنین ناحیه شهری مهرگان به شهرهای قزوین، تهران و همچنین ارتباط این شهر با محمدیه است که در مدت یکسال ساخته می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اسداله پیشدار / ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

با سلام و خسته نباشید به شهردار محترم محمدیه برای زحماتی که کشیده و میکشند . اما سئوال بنده اینستکه اقای شهردار پروژه ساخت بیمارستان کحکدیه که از مصوبات ریاست جمهوری دوره قبل است به کجا رسیده.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان