۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۹۵۰ مدیر در کشور حقوق بالا دریافت می‌کردند/ سقف خالص دریافتی مدیران بانک‌ از این به‌بعد ۱۹ و نیم میلیون تومان است
کد خبر: ۲۰۳۲۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۳ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

۹۵۰ مدیر در کشور حقوق بالا دریافت می‌کردند/ سقف خالص دریافتی مدیران بانک‌ از این به‌بعد ۱۹ و نیم میلیون تومان است

داود محمدی با اشاره به اینکه سقف خالص دریافتی مدیران بانک‌ها از این به بعد ۱۹ و نیم میلیون تومان است، بیان کرد: تعداد افرادی که حقوق نجومی گرفته‌اند، محدود است.

۹۵۰ مدیر در کشور حقوق بالا دریافت می‌کردند/ سقف خالص دریافتی مدیران بانک‌ از این به‌بعد ۱۹ و نیم میلیون تومان است
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شب گذشته(شنبه) در گفت‌وگوی خبری شبکه دو سیما با محوریت بررسی علل پرداختی‌های نجومی بعه مدیران اظهار کرد: در مشکلات به وجود آمده باید با علت‌ها مقابله کرد و جلوی منافذ را گرفت.
وی با بیان اینکه خیلی از حقوق‌های دریافت شده مصوبه شورای حقوق و دستمزد را نداشته‌اند، گفت: اگر قانون خدمات جامع مدیریت کشوری به مجلس ارائه می‌شد، جلوی بسیاری از این بی نظمی‌ها گرفته شده بود چون تاکنون به دنبال معلول بودیم به نتیجه نرسیده‌ایم.
محمدی عنوان کرد: تعداد افرادی که حقوق نجومی گرفته‌اند، محدود است و از حدود بیش از 60 هزار مدیریت کشور حدود 950 نفر حقوق بالا دریافت داشته‌اند.
وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت حقوق‌های نامتعارف باید قانون اصلاح شود و قانون اصلاح شده نباید استثنا پذیر باشد.

بعید است که دیگر شاهد تغییر مدیران عامل بانک‌ها باشیم

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: اینطور نمی‌شود که کسی برای دریافت 900 هزار تومان حقوق لنگ باشد و کسی 50 میلیون تومان حقوق بگیرد.
وی ابراز کرد: در کوتاه مدت باید کسانی که حقوق‌های نامتعارف داشتند، دریافتی آنها به بیت المال برگردد و در بلندمدت نیز باید قانون جامع مدیریت خدمات کشوری با حداقل مستثناها هر چه سریع‌تر و دائمی در مجلس تصویب شود.
این نماینده مجلس افزود: گزارشی که تهیه شده بر مبنای خوداظهاری مدیران بوده و قرار شد که دیوان محاسبات بررسی دقیق‌تری در این حوزه داشته باشد که اگر موارد دیگری نیز وجود دارد آن ها را نیز در گزارش کلی و نهایی خود عنوان شود.
وی با بیان این که بعید است که دیگر شاهد تغییر مدیران عامل بانک‌ها باشیم، تصریح کرد: بانک‌ها و بیمه‌ها سرمایه‌های یک جامعه هستند که بر پایه اعتماد می‌چرخند، لذا در فرآیندی که پیش رو باید دقت کرد این سرمایه های اجتماعی تضعیف نشود.
محمدی با اشاره به اینکه سقف خالص دریافتی مدیران بانک‌ها از این به بعد 19 و نیم میلیون تومان است، ادامه داد: کارکنان جدای از حقوق مزایا اضافه حقوق نیز دریافت می‌کنند؛ لذا پیرامون فوق العاده‌های باید مرجع قانونی تصمیم بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

/ ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

تودراوج فلک چه دانی چیست چون ندانی که در سرای توکیست حضرت ایشان بجای بررسی مشکلات کشوربهتراست یک گوشه چشمی به ادارات حوزه نمایندگی خودشان بیندازند.میگیدکدام اداره .همین سازمان مدیریت محترم برنامه ریزی استان که کسی نیست ببینه توش چه خبره.اردریافتیهای آنچنانی آقایان مدیرانشان،سفرهای تفریحی والبته کاری مدیران محترمشان به بلادخارجه ازچین تاسوییس گرفته تا وضعیت خدمتی خانم آقای رییس سازمان درهمان اداراه!!!!!!!!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان