۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان شهرستان قزوین
کد خبر: ۲۰۳۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان شهرستان قزوین

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امام زداگان شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان شهرستان قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان قزوین از ۲۸ اسفندماه تا 15 فروردین اجرا می شود.
وی افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده بهینه از ظرفیت ها در تعطیلات نوروزی، ارتقا سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، احیا و تبلیغ و ترویج سنت های اصیل اسلامی به هموطنان در ایام نوروز باستانی و خدمت رسانی مطلوب به زائران بقاع متبرکه از اهداف برگزاری این طرح است.
نوروزی با اشاره به برخی از برنامه های این طرح، تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، ایجاد دفاتر پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری، غبارروبی و نظافت امامزادگان و آماده سازی و تجهیز زائرسراهای بقاع متبرکه برای استفاده مسافران از جمله خدمات ارائه شده در این طرح است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین بیان داشت: در راستای اجرای این طرح در ایام نوروز هماهنگی های لازم با نیرویهای انتظامی شهرستان برای نظارت بر برپایی چادرهای مسافرتی در جوار بقاع متبرکه نیز صورت می گیرد.
نوروزی با بیان اینکه زائرسراهای امامزاده علی اصغر(ع) روستای زرآباد و اسماعیل (ع) روستای فلار بخش الموت قزوین پذیرای مهمانان نوروزی در شهرستان هستند، تاکید کرد: خدام و مسئولان این مکان ها برای ارائه خدمات و برخورد شایسته با مسافران در دوره آموزشی و توجیحی این اداره شرکت و آموزش های لازم راد دیده اند.
 انتهای پیام/3001/ی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان