۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اسپانسر تیم ملی فوتبال با ووشو هم قرارداد بست
کد خبر: ۲۰۲۹۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اسپانسر تیم ملی فوتبال با ووشو هم قرارداد بست

شرکت تولیدی البسه ورزشی "جیووا ایتالیا" به عنوان تامین کننده البسه تیم‌های ملی ووشو با فدراسیون ووشوی ایران قرارداد همکاری امضاء کرد.

اسپانسر تیم ملی فوتبال با ووشو هم قرارداد بست

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ این قرارداد همکاری امروز (شنبه) بین "مهدی علی نژاد" رییس فدراسیون ووشوی ایران و "محمدعلی بردبار" مدیرعامل شرکت بازرگانی ورزشی پارس که تنها نماینده جیووا ایتالیا در خاورمیانه محسوب می شود، به امضاء رسید.

بر اساس این قرارداد، البسه تیم های ملی ووشوی ایران در رده های سنی مختلف برای مدت دو سال از سوی شرکت "جیووا ایتالیا" تامین خواهد شد.

"جیووا" هم اکنون با فدراسیون فوتبال ایران و چند باشگاه لیگ برتری فوتبال از جمله پرسپولیس تهران همکاری دارد.

در نشست امروز، مهدی علی نژاد با ارائه توضیحاتی در خصوص جایگاه ووشوی ایران در سطح آسیا و جهان از اقبال عمومی و توجه جوانان کشور به این رشته رزمی خبر داد.

همچنین محمدعلی بردبار نیز در صحبت های خود ابراز امیدواری کرد تا ووشوکاران ایران در عرصه های آسیایی و جهانی با استفاده از البسه "جیووا" به روند افتخارآفرینی های خود ادامه داده و بتوانند پرچم ایران اسلامی را در مسابقات گوناگون به اهتزاز درآورند.

تیم های ملی ووشوی ایران در مسابقات آسیایی بزرگسالان در تایوان، مسابقات جهانی جوانان در بلغارستان و همچنین جام جهانی ساندا و تالو در چین با استفاده از البسه جیووا حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان