۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تجلیل از کارگردانان قزوینی فیلم«زمین بازی ما» و«کالای کشتار »
کد خبر: ۲۰۲۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۲ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

در دفتر نماینده ولی فقیه صورت گرفت؛

تجلیل از کارگردانان قزوینی فیلم«زمین بازی ما» و«کالای کشتار »

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رییس حوزه هنری قزوین از دو کارگردان قزوینی حامی فلسطین تقدیر بعمل آمد.

تجلیل از کارگردانان قزوینی فیلم«زمین بازی ما» و«کالای کشتار »
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ در نشستی که با حضور جمعی از هنرمندان انقلابی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی گفت: بذر هنر دینی ، انقلابی و حرکت های فرهنگی که در استان آغاز شده باید به باغستانی پرثمر تبدیل شود.
امام جمعه قزوین افزود: امیدواریم هر سال و در هر زمان شاهد کارهای جدید و نوآوری های ارزشمند شما جوانان هنرمندوانقلابی باشیم.
در ادامه سید محسن مهاجری -کارگردان و نویسنده فیلم «زمین بازی ما»- گفت: این فیلم براساس آموزه های دینی و انقلابی، باورهای قلبی و تکنیک های سینمایی در حمایت از مردم فلسطین و بیان آلام و مظلومیت آنان ساخته شده است .وی یادآور شد: فیلم «زمین بازی ما» با استفاده از نماهای پلی استیشن و دموهای بازی فوتبال ساخته و همین مسئله سبب شد پروسه ساخت این اثر طولانی شود، چنانکه بیش از یکسال زمان ساخت این فیلم بود. وی استفاده از ۵۰ نماد جهت ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان را از ویژگی های این اثر برشمرد.
در بخش دیگر این نشست محمدرضا امامقلی -کارگردان فیلم «کالای کشتار»- به بیان ویژگی های این اثر پرداخت، وی ایده اولیه کالای کشتار را به تحریم کالاهای شرکت های صهیونیستی مرتبط دانست.




امامقلی انتشار این فیلم در شبکه های اجتماعی، ترجمه اثر به زبان اسپانیولی و دو میلیون بیننده را از مهمترین ویژگی های این فیلم برشمرد.
گفتنی است: این دیدار به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، همچنین حوزه هنری قزوین برگزار شد.
انتهای پیام /

منبع: روابط عمومی حوزه هنری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان