۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شعار «نه غزه نه لبنان» شعاری آمریکایی بود
کد خبر: ۲۰۲۷۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شعار «نه غزه نه لبنان» شعاری آمریکایی بود

معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: شعار «نه غزه نه لبنان» شعاری آمریکایی بود.

شعار «نه غزه نه لبنان» شعاری آمریکایی بود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی ظهر امروز در  راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:‌ کسانی که در سال 88، شعارهای انحرافی سر دادند و شعار «نه غزه و نه لبنان» را مطرح کردند، در واقع این شعار شعاری آمریکایی بود که به خورد فتنه‌گران داده بودند و آنها نیز این شعار را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های فلسطینی از زمانی که تحت تأثیر انقلاب اسلامی مبارزه می‌کنند و شعارهای ناسیونالیستی را کنار گذاشته‌اند، دستاوردها و پیروزی‌های چشمگیری در مبارزه با رژیم صهیونیستی به دست آورده‌اند.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد:‌ صهیونیست‌ها بسیار طمع‌کار هستند؛ چنانکه می‌گویند مرزهای اسرائیل از نیل تا فرات است و این یعنی همه سوریه و لبنان و بخش قابل توجهی از ایران و عربستان متعلق به آنها است.

تقوی تصریح کرد: ما باید براساس معیارهای اسلامی در برابر توطئه‌طلبی رژیم صهیونیستی بایستیم و اینکه بخش اعظمی از هویت اسلامی در فلسطین است که باید به آن توجه شود، چراکه امروز به نوعی خط مقدم ما در فلسطین و سوریه است.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اسلام(ص) که می‌فرمایند، اگر کسی به فریاد مسلمانی نرسد، مسلمان نیست، اشاره کرد و متذکر شد:‌ ما باید حمایت قاطع از فلسطین داشته باشیم و در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی بایستیم چرا که زمانی موفق خواهیم بود که به استکبار جهانی اعتماد نکنیم.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه، موفقیت را در قرار گرفتن صراط راست مسلمین دانست و عنوان کرد:‌صراط مستقیم همان چیزی است که صد بار در شبانه‌روز از خداوند طلب می‌کنیم و در حقیقت معنای صراط مستقیم اعتدال است و این به معنای انفعال نیست.

تقوی بیان کرد:‌ ابوحمزه ثمالی که ما در ماه رمضان دعای او را می‌خوانیم مصداق صراط مستقیم است اما اینکه امام صادق (ع)‌ می‌فرماید ما ائمه صراط مستقیم هستیم و ولایت صراط مستقیم می‌باشد و پیامبر اسلام ما را به فقها و ولایت ارجاع داده است.

وی افزود: رمز امنیت و اقتدار ما در پیروی کردن از ولایت و منویات رهبری است همه باید آن را آویزه گوشمان قرار بدهیم.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد: فلسطین و قدس سرزمین خاطره‌های تلخ و شیرین است و زادگاه بسیاری از انبیاء‌ می‌باشد و قدس مرکز پوشش فرهنگی است که در ادوار مختلف تأثیر زیادی در عالم داشته است.

تقوی یادآور شد: ما با ملت فلسطین مشترکات زیادی داریم چرا که اولاً فلسطین یک ملت مسلمان است و فرهنگ نزدیکی با اسلام دارد و اگر اسلام نبود ما از نظر انسانی مشترکات زیادی با مردم فلسطین داریم لذا باید از آنها در برابر ظلم حمایت کنیم.

انتهای پیام/85015/ذ30

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان