۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از راهپیمایان روز قدس
کد خبر: ۲۰۲۷۰۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از راهپیمایان روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از راهپیمانان روز قدس، اعلام کرد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس عمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از راهپیمایان روز قدس

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از راهپیمانان روز قدس، اعلام کرد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس عمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور انقلابی و پرشور و حماسی ملت بزرگ و روزه‌دار ایران در تهران و بیش از 850 شهر کشور،  همگام و همراه و همصدا با سایر مسلمانان در بیش از 80 کشور جهان، عمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی و تاریخ ساز حضرت امام خمینی (ره)  و انقلاب اسلامی در فریاد آرمان آزادسازی قدس شریف و حرکت در خط مقام عظمای ولایت و مقام معظم رهبری در خصوص این روز، در سطح کشورهای اسلامی و بین المللی و دست حمایت و یاری به کشورها و ملل مستضعف، مظلوم و ستمدیده و دست برادری و دوستی به کشورهای دوست، مسلمان، آزاده، صلح طلب و عدالتخواه بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور بیانیه تقدیر و تشکر،  از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش  وحدت، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همگام و همصدا با « امت بزرگ رسول الله (ص)» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان، مسجد الاقصی و قدس شریف، در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز؛ در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک، روز جهانی قدس، روز بزرگ «مرگ بر اسرائیل» و روز رساترین فریاد علیه سبوعیت و موجودیت نامشروع و غیر انسانی و اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست‌ها  و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در جای جای ایران بود. امروز ایران اسلامی یکصدا با سایر آزادگان و عدالت خواهان جهان شعار دفاع از فلسطین و اسلام و مظلومین و مبارزه با اشغالگران صهیونیست تروریست پرور را سر دادند.

این شورا در بیانیه خود تأکید کرد: مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ایران، با پشت‌سر گذاشتن و درک ایام و لیالی پر برکت قدر، با حضور در راهپیمایی شکوهمند و با عظمت روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان، غـریـو آزادی قدس شریف و فلسطین پاره، پاره از یورش وحشیانۀ دژخیمان پلید و این پارۀ تن اسلام  را بار دیگر سر داده و خشم مقدس و نفرت و انزجار  و برائت خود از ظلم و جور رژیم غاصب آدمکش صهیونیستی را فریاد زدند.

«امروز دوربین های جهان صحنه هایی ماندگار و دیدنی از  خروش عظیم اراده ها و خیزش امواج احساسات پاک  معنوی جهان را در حمایت از فلسطین قهرمان و فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی را در دل تاریخ ثبت و ضبط کرده و به نمایش گذاشتند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بار دیگر ملت قهرمان ، مسلمان، آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمامی پیروان ادیان الهی در جای جای میهن اسلامی، حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشت و برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملت رشید ایران ثبت و ضبط کرد و با گوش‌جان به ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)  و پیام تاریخی حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی (ره)، آن روح بلند دوران در حمایت از فلسطین، این پاره‌تن اسلام، لبیک‌گویان در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری آگاهانه، ارزشمند و انقلابی یافت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از مردم عزیز و روزه داران ماه میهمانی خدا در سراسر کشور، که خالقان اصلی این خیزش عظیم اراده های استوار در حمایت از فلسطین قهرمان ، غزه و قدس مظلوم و ستمدیده بوده و نیز همچنین از اهتمام والا و همت ویژه اصحاب رسانه ها و جراید، مطبوعات، خبرگزاری ها و تمامی فعالان عرصۀ رسانه و خبر  به ویژه بخشهای خبری، تولیدی سازمان صدا و سیما که در امر  اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ترغیب و تشویق مردم به حضور در راهپیمایی و به تصویر کشیدن گوشه هایی هر چند کوچک  از اقیانوس بیکران اراده های ملی بپاخاسته و دریای خروشان و مواج احساسات پاک معنوی مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تقدیر کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: از این همه شور و شعور ملت‌های بپاخاسته و قیام کرده به ویژه ملت همیشه در صحنه و سرافراز ایران اسلامی  و مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی ایران را می‌ستاییم و بر دستان و بازوان حماسه‌سازان روز جهانی قدس به رسم ادب و نشانه احترام بوسه می‌زنیم و از بابت این نعمت و موهبت الهی جبهۀ خضوع و جبین شکر بر آستان کبریایی حضرت احدیت سائیده و  شکرگزار این نعمت بزرگ الهی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان