۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین افشاگری فیش های حقوقی به صلاح نظام نیست/مردم به آرمانهای امام خمینی( ره) وفادارند
کد خبر: ۲۰۲۶۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

افشاگری فیش های حقوقی به صلاح نظام نیست/مردم به آرمانهای امام خمینی( ره) وفادارند

قاضی زاده هاشمی افشای فیش های حقوقی را یک ابزار دانست و گفت: این ابزار با انقلاب هماهنگ نیست.

افشاگری فیش های حقوقی به صلاح نظام نیست/مردم به آرمانهای امام خمینی( ره) وفادارند
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛ هاشمی وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگار جوان گفت: برای وجود فیش های حقوقی نجومی همه مقصرند و با قربانی کردن چند نفر نمیتوان مشکلات را حل کرد، این مسئله مربوط به دیروز و امروز هم نیست.

وی ادامه داد: با نگاه کردن  به 35 سال گذشته می‌بینیم هر وقت که با آرمانها فاصله گرفته ایم آسیب دیده ایم این شیوه افشاگری جز انقلاب نیست و یک ابزار است چرا که انقلاب به دنبال شفافیت بود.

وزیر بهداشت عنوان کرد: اگر هرکسی به خصوص مسئولان زیر ذره بین زندگی کنند و با کوچکترین خطایی مجازات شوند این مشکلات پیش نمی‌آید اما وقتی افشاگری به ابزاری تبدیل شود کارکرد اخلاقی ندارد و در نهایت هم چیزی گیر مردم نمی‌آید فقط مردم فکر می‌کنند همه ما دزد، جنایتکار و غارتگر هستیم و این به صلاح نظام نیست.

هاشمی با اشاره به فضاسازی اخیر در خصوص فیش های حقوقی نجومی در وزارت بهداشت بیان کرد: حرفهای ما هم به جایی نمیرسد وممکن است حمل برجانبداری وبی توجهی از افراد سودجو شود. افرادی که حرفشان برش دارد باید در این زمینه ورود کنند و به جای شعاردادن وارد عمل شوند.

وی اظهار داشت مردم ما به آسانی قانع نمی‌شوند و این سوال همیشه در ذهنشان مطرح است بنابراین باید تلاش کنیم تا افکار عمومی را قانع کنیم.

افشاگری فیش های حقوقی به صلاح نظام نیست/حرف ما حمل بر جانبداری از افراد سودجو می‌شود

مردم به آرمانهای امام خمینی( ره) وفادارند
هاشمی حضور مردم در راهپیمیایی روز قدس را مثل همیشه عالی خواند و گفت: مردم ما مدافع مظلوم و مخالف ظالم هستند که این همان منطق انقلاب اسلامی است.

هاشمی با بیان اینکه صهیونست‌ها و تکفیریها در یک راستا گام برمی‌دارند، گفت: هردوی این گروه با اسلام ناب محمدی مقابله می‌کنند از طرفی حقوق بشر برای رژیم کودک کش که آلت دست مزدور و اربابان مدعی هستند معنا ندارند.

هاشمی افزود: پیام این حضور مردم کور کردن چشم دشمنان است و نشان می‌دهد مردم هنوز به آرمانهای امام خمینی وفادار هستند و مسیر را گم نکرده اند.

افشاگری فیش های حقوقی به صلاح نظام نیست/حرف ما حمل بر جانبداری از افراد سودجو می‌شود

وزیربهداشت تصریح کرد: علاوه بر دفاع از فلسطینیان مظلوم؛ رهایی اولین قبله مسلمین از مشت آدمکش‌ها، هدف مردم ایران است و امیدواریم به کمک سایر مسلمانان این آرمان مقدس حاصل شود.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان