۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حسینی; راهپیمایی روز قدس پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه دشمن مشترک مسلمانان است
کد خبر: ۲۰۲۶۴۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حسینی; راهپیمایی روز قدس پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه دشمن مشترک مسلمانان است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه دشمن مشترک مسلمانان است، گفت: این حضور رسوایی بزرگی برای مجامع بین‌المللی است که دم از حقوق بشر می‌زند اما از رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

حسینی; راهپیمایی روز قدس پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه دشمن مشترک مسلمانان است

سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری صبح قزوین ، اظهار داشت: مردم در سراسر جهان علی‌الخصوص کشورهای مسلمان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

وی افزود: مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس یکپارچگی و وحدت خود را به جهانیان نشان دادند و اعلام کردند که دشمن مشترک آنان رژیم صهیونیستی است.

حسینی با بیان اینکه امروز یک رویارویی بین جبهه مقاومت و جبهه استکبار ایجاد شده است، گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و اروپا و با همراهی کشورهای مرتجع منطقه جبهه‌ای را علیه مردم مسلمان و بی‌پناه فلسطین، سوریه و یمن ایجاد کردند، در مقابل آن نیز مسلمانان آزادیخواه به رهبری ایران در مقابل این جبهه ایستادگی می‌کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه دشمن مشترک مسلمانان است.

وی در پایان گفت: این حضور مردم  سند رسوایی برای مردم بین‌المللی و حامیان رژیم صهیونیستی است که دم از حقوق بشر می‌زنند اما از رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان