۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین آیت‌الله هاشم‌زاده; گروه‌های تکفیری به نمایندگی از صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند
کد خبر: ۲۰۲۶۱۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله هاشم‌زاده; گروه‌های تکفیری به نمایندگی از صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند

عضو مجلس خبرنگان رهبری گفت: گروه‌های تکفیری به نمایندگی از صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند.

آیت‌الله هاشم‌زاده; گروه‌های تکفیری به نمایندگی از صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ آیت الله هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نقش تکفیری‌ها در پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی گفت: تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی کاملا در یک جبهه فعالیت می‌کنند و ارتباط آنها با یکدیگر کاملا واضح شده است.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های تکفیری در مسیر رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند، اظهار داشت: هر حرکت و عملی که به مسلمین و حکومت اسلام آسیب برساند و وحدت مسلمانان را خدشه دار کند همفکری و هم هدفی با اسرائیل است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی گاهی اوقات می خواهد اعمالی را انجام دهد ولی نمی‌تواند اما این گروه‌ها به نمایندگی از طرف رژیم صهیونیستی همان اعمال وحشیانه را انجام می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اسرائیل گاهی اوقات جرات انجام جنایت‌هایی که داعش علیه مسلمانان می‌کند را ندارد ولی این گروه‌ها نهایت آروزی این رژیم غاصب را با کشتار مسلمانان به ثمر رساندند.

وی اظهار داشت: این گروهها حتی شعاری علیه رژیم صهیونیستی نمی گویند؛ البته اگر مرگ بر اسرائیل هم بگویند از آنها پذیرفته نیست ولی آنقدر وقیح هستند که حتی شعار مرگ بر اسرائیل هم سر نمی‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان