۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین "ما توانستیم"
کد خبر: ۲۰۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

"ما توانستیم"

اگر سیر تمام دشمنی های جهان استکبار را علیه ملت و نظام و انقلاب خودجوش ایران بررسی کنیم به یک نکته برجسته پی خواهیم برد که، عزت و ذلت تنها دست خدای متعال است.

"ما توانستیم"

چندی پیش مستندی با عنوان (شکار طبس) از رسانه ملی پخش شد که حاوی مطالب منتشر نشده ای از به خاک نشستن پهباد آمریکایی توسط دلاور مردان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

این مستند که در سالگرد دستیابی به هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا پخش شد.
مهر تاییدی بود بر کلام غرور آفرین مقام معظم رهبری (حفظ الله) که فرمودند: "ما ملتی نیستیم که بنشینیم و تماشا کنیم تا دولت هایی را که از داخل پوشالی و کرم خورده هستند ما را تهدید کنند.
ما آنها را تهدید می کنیم.
هر کس مارا تهدید کند باید منتظر سیلی محکمی از طرف ایران باشد.
"

در این مستند ارزنده از سوی مسئولین ارشد سپاه پاسداران به اطلاعات کامل تری در مورد نحوه هدایت و کنترل و به زمین نشاندن RQ170 اشاره گردید.
نکات ارزنده ای که در این رابطه قابل توجه است اینکه:

1- اوباما و دولت خودخواه آمریکا هیچ وقت فکر نمی کرد که تکنولوژی و فن آوری 40-50 ساله خود را که با هزینه های هنگفت به دست آورده است با هزینه 500 هزار تومانی نصیب رقیب دیرینه اش شود .
وقتی در 4 دسامبر 2012 خبر دستیابی به این پهباد از طریق رسانه ها اعلام شد چنان شوکی به این قطب جنایتکار غرب آمد که تا چند روز نمی دانستند باید با چه سیاستی با ایران برخورد کنند و به تکذیب روی آورند.

2- بعد از رسمی شدن دستیابی ایران به هواپیمایی پیشرفته جاسوسی آمریکا و روان شدن سیل انتقادات حامیان غرب به سوی آنها، مجبور شدند عملیات هوشمندانه ایران را تائید کنند و با خواری و خفت در خواست پس دادن این هواپیما را مطرح کردند که خود نشان دهنده درجه اهمیت این دستگاه جاسوسی برای دولت اوباما بود.

هدف آن ها این بود که دستیابی به این پرنده جاسوسی را در جهان و مخصوصا برای ایرانیان ساده جلوه بدهند تا دانشمندان ایرانی این غنیمت را بی ارزش پنداشته و به واکاوی آن نپردازد.

3- در مرحله بعدی که با جواب قاطع از سوی مسئولین ایرانی مواجه گردیدند، مکارانه وارد میدان جنگ روانی شده و با اعتماد به نفس کاذب به سرکوب هوش توانمند ایرانی پرداختند که نمی توانید به اطلاعات آن دست پیدا کنید!

اما زهی خیال باطل! به فاصله چند ماه در اردیبهشت ماه امسال با حضور مسئولین سپاه در رسانه ملی، پرده از دسترسی به اطلاعات رمز گشایی شده این پهباد آمریکایی برداشته شد و داغ دیگری بر دل دشمنان این مرز و بوم گذاشت.

در این جا می توانیم گریزی به کلام گوهربار رهبرعزیزمان بزنیم که فرمودند: «پاسخ ملت ایران به هوگونه تجاوز و تعدی، پاسخی خواهد بود که از درون آن ها را خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.
"

 4- از منظر دیگر آمریکا که خود را قطب یگانه جهان و قدرت برتر دنیا می دانست، هرگز در مخیله اش نمی گنجید با 35 سال تلاش و با هر حیله ای خواسته آن را زمین گیر کند، با فضای تحریم، جنگ و مبارزه، توطئه و ترور و .
.
.
بتواند در مقابلش قد علم کند و با تبر ساخته شده به دست خودش ریشه به تیشه اش بزند!

در این میان با دستیابی دانشمندان جوان ایرانی به تکنولوژی و مهندسی معکوس از روی آن بتوانند دومین کشورباشند که  در حوزه ساخت پرنده های بدون سرنشین با این کیفیت برسند.

از هر منظری که نگاه کنیم این یک باخت بزرگ برای آمریکا بود و باعث شد منتقدین دولت اوباما، در قبال پس نگرفتن و بمباران نشدن این هواپیما در ایران، آن ها را مواخذه کنند.

5- مقامات پنتاگون روز به روز که می گذرد بیشتر نگران پیامد های این شکست مفتضحانه خود هستند.
بابیان این مطالب که برخی تجهیزات در این هواپیمای بدون سرنشین وجود دارد که از خود هواپیما مهمتر است و سالم به دست ایران رسیده ااست و از طرفی تاکید سپاه پاسداران بر این نکته که دستاورد های این پهباد بیشتر از آن چیزی است که از ابتدا فکرش را می کردیم و کل این هواپیما به دلیل نوع کاری که روی آن شده است، بهترین ابزار برای الگو گرفتن است، وزارت دفاع آمریکا را دچار گنگ و سرگردانی غیر قابل توجیهی کرده است.

6- اگر سیر تمام دشمنی های جهان استکبار را علیه ملت و نظام و انقلاب خودجوش ایران بررسی کنیم به یک نکته برجسته پی خواهیم برد که، عزت و ذلت تنها دست خدای متعال است.
حال اگر همه دنیا علیه ما متحد شوند هم کاری از پیش نخواهد برد.
چون ما چیزی را داریم که دنیا در حسرتش می سوزد.

هشت سال جنگ تمام دنیا با انواع سلاح های پیشرفته و نداشتن و ندادن موشک های نظامی به ملت ما، به دنیا ثابت کرد که جوان ایرانی از هیچ شروع کرده و با صبر و استقامت الهی به نقطه و قله ای از پیشرفت جهانی رسیده که همه ی چشم های حسودان و بد خواهان این نظام را کور کرده است و این چیزی نیست جز عزت  الهی در سایه ایمان و اخلاص و جهاد و مبارزه علیه باطل.

آن چه در این سی و پنج سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد، پیش از پیش چشم ها را خیره کرده است رسیدن به شعار " ما می توانیم" به شعار " ما توانستیم" است.

پیشرفت در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، پزشکی،هسته ای .
.
.
و ارتقا در رتبه بندی های جهان در این 35 سال بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران، به دنیا ثابت کرده است که نمی توانید جلوی پیشرفت دانشمند غیور ایرانی را بگیرید.

این مسئله ای است که خود غربی ها هم به آن اذعان داشته اند.

همان گونه که رهبر بزرگوار انقلاب فرموده اند:" همه چیز ما را به امید  تشویق می کند، همه چیز ما را به اعتماد به خودمان تشویق می کند.
چرا امیدوار نباشیم؟

مایی که یک روز در فشار دو ابر قدرت، ابر قدرت آمریکا و شوروی سابق توانستیم خودمان را نگه داریم و بالا بکشیم، مایی که با محاصره اقتصادی در طول این سال های متمادی- که هر زمانی به نحوی محاصره اقتصادی وجود داشته است_ توانستیم خودمان را به این رتبه از فناوری و علم برسانیم و بخشی از این خلاها و شکاف ها را پر کنیم، چرا به خودمان امیدوار نباشیم؟

چرا به ملت مان اعتماد نداشته باشیم؟ تاریخ و سرگذشت ما، امید و اعتماد را به ما املا می کند.
ما را وادار می کند که امید وار باشیم.

بله، امیدواریم.
ما می توانیم و توانستیم.
"

انتهای پیام/2002/ی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان