۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جهانگیری; ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت قاطع دارد
کد خبر: ۲۰۲۵۹۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جهانگیری; ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت قاطع دارد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قطعا در فضای بین‌المللی و منطقه که امروز برخی از گروه‌های افراطی و تکفیری که اعلام کارهای خودشان را با کشتار و با به آشوب کشیدن انجام می‌دهند ملت ایران در این میان با حمایت‌های فرهنگی ابراز می‌کند که از ملت فلسطین و مظلومان دنیا حمایت قاطع می‌کند.

جهانگیری; ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت قاطع دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری صبح قزوین ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم ایران همیشه تعیین‌کننده بوده است، به خصوص در روز قدس که به هر حال یکی از آرمان‌های مهم ملت ایران همیشه دفاع از ملت فلسطین بوده و هست.

وی تصریح‌کرد: در همین رابطه ملت ایران سعی کرده این حمایتی که از مردم مظلوم فلسطین و قدس عزیز داشته را یکبار در روز قدس اعلام کند و این آرمان هم حمایت از مظلومان و هم به صورت ویژه حمایت از مردم فلسطین است.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: قطعا در فضای بین‌المللی و منطقه که امروز برخی از گروه‌های افراطی و تکفیری که اعلام کارهای خودشان را با کشتار و با به آشوب کشیدن انجام می‌دهند ملت ایران در این میان با حمایت‌های فرهنگی ابراز می‌کند که از ملت فلسطین و مظلومان دنیا حمایت قاطع می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان