۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امروز پیام " روز قدس" را باید رسانه‌های انقلابی به گوش مردم دنیا برسانند
کد خبر: ۲۰۲۵۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در جمع راهپیمایان:

امروز پیام " روز قدس" را باید رسانه‌های انقلابی به گوش مردم دنیا برسانند

محمد سرباز عنوان کرد: امروز پیام " روز قدس" را باید رسانه‌های انقلابی به گوش مردم دنیا برسانند تا علیه استکبار جهانی یک مقاومت جهانی برای آزادسازی قدس شریف و مردم مظلوم فلسین ایجاد شود.

امروز پیام " روز قدس" را باید رسانه‌های انقلابی به گوش مردم دنیا برسانند
محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ابراز کرد: روز قدس عامل وحدت همه مسلمانان جهان است و یک تاریخ همگانی در دنیا برای دفاع از مظلومیت فلسطین و دفاع از قبله اول مسلمانان است.
وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) با هوشمندی زیاد روزی را در بین همه فرق اسلامی برای ایجاد وحدت قرار دادند تا برای مقابله با دشمن صهیونیستی به عنوان عامل فسادهای گسترده همه اهداف مشترکی داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه روز قدس زمینه‌ای برای شناساندن گروه‌های حامی این غده سرطانی در جهان است، ابراز کرد: به فرموده امام اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد بنابراین ما باید به روز قدس عاملی برای ایجاد وحدت بین همه مسلمانان نگاه کرد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر انجام همچنن مانور بزرگی با استفاده از ظرفیت انقلابی که در همه دنیا در دست مسلمانان قرار دارد حتی شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری ‌های رسمی و کنفرانس اسلامی که می‌توانند پیام مردم فلسطین را به دنیا برسانند، ضروری است.
سرباز عنوان کرد: تبلیغ و ترویج پیام روز قدس در این ایامی که دشمن با استفاده از اسم اسلام به دنبال ایجاد و شکاف در بین مسلمانان است و در شرایطی که تفرقه بین شیعه و سنی را جزو اهداف خود قرار داده دارای اهمیت فراوانی است.
وی با بیان اینکه ما باید به جهانیان نشان دهیم اسلام دارای پیام وحدت، دوستی بین ادیان است، تاکید کرد: چهره‌ای که امروز از اسلام با داعش و جبهه‌های تکفیری نشان می‌دهند یک چهره غیرواقعی از اسلام است و توطئه جدید استکبار برای آسیب رساندن به این دین الهی است.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: امروز پیام " روز قدس" را باید رسانه‌های انقلابی به گوش مردم دنیا برسانند تا علیه استکبار جهانی یک مقاومت جهانی برای آزادسازی قدس شریف و مردم مظلوم فلسین ایجاد شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان