۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راهپیمایی "روز قدس" احياگر روحيه ظلم‌ ستيزي و نمادي از وحدت مسلمانان است
کد خبر: ۲۰۲۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین در جمع راهپیمایان روز قدس:

راهپیمایی "روز قدس" احياگر روحيه ظلم‌ ستيزي و نمادي از وحدت مسلمانان است

سید علی موسوی بیان کرد: این روز بزرگ احياگر روحيه ظلم ستيزي و نمادي از وحدت امت بزرگ اسلامی در مواجه با جنايات صهیونیسم جهانی است.

راهپیمایی "روز قدس" احياگر روحيه ظلم‌ ستيزي و نمادي از وحدت مسلمانان است
سید علی موسوی، فرماندار قزوین در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، گفت: روز قدس یادگار ماندگار معمار كبير انقلاب اسلامي است که نشانگر عزم جدي مسلمانان ايران و جهان براي دفاع از مستضعفین جهان و رهايي مردم بي دفاع فلسطين از ظلم و آوارگي است.
وی در ادامه افزود: این روز بزرگ احياگر روحيه ظلم ستيزي و نمادي از وحدت امت بزرگ اسلامی در مواجه با جنايات صهیونیسم جهانی است.
این مسئول ابراز کرد: ایران اسلامی افتخار می‌کند که سال‌ها پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله قدس و فلسطين به مهم‌ترين دغدغه جهان اسلام مبدل شده است.
وی تاکید کرد: پافشاری امت اسلامی سكوت مرگبار جوامع بشري و موضع منفعلانه آنان را خنثی خواهد کرد.
موسوی بیان کرد: جنايات و نسل کشی رژيم غاصب صهيونيستي عليه زنان و كودكان فلسطینی هر روز در حال فزوني است و ضروری است جامعه جهاني در برابر اين فجايع فریاد خود را در روز جهانی قدس به گوش استکبار جهانی برساند که امت اسلامی در برابر ددمنشی رژیم غاصب هرگز ساکت نمی‌نشیند.
وی عنوان کرد: فلذا هر فرد صاحب تفكر و انديشه به ويژه ملت غیور قزوین كه همواره در مناسبت‌های مختلف حضوری چشمگیر داشته‌اند امروز با شرکت در این مراسم بزرگ براي حفظ كرامت انساني و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خويش بار دیگر صدای مظلومیت فلسطین را در دنیا طنین انداز می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان