۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است
کد خبر: ۲۰۲۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است

روح الله بابایی صالح بیان کرد: امروز رژیم غاصب اسرائیل در بین افکار عمومی جهان به عنوان یک رژیم تروریست، کودک کش و ناقص حقوق بشر شناخته شده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، روح الله بابایی صالح، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با نگاه پیامبرگونه و ژرف اندیش خود و با درک شرایط جهان اسلام آخرین روز ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام نمودند.
وی ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس شرایط مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را متحول نمود و به نفع جریان مقاومت تغییر داد.
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس خاطرنشان کرد: به برکت نفس مسیحایی حضرت امام(ره) و ابتکار نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز صدای مظلومیت و دادخواهی مردم فلسطین در تمام جهان طنین انداز شده و اسرائیل علی‌رغم برخورداری از حمایت رسانه‌های گستره و قوی در نزد افکار عمومی جهان منزوی شده است.
وی عنوان کرد: امروز رژیم غاصب اسرائیل در بین افکار عمومی جهان به عنوان یک رژیم تروریست، کودک کش و ناقص حقوق بشر شناخته شده است.
بابایی صالح تاکید کرد: امروز همچنان دفاع از مردم و آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین در اولویت سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.
وی تصریح کرد: مردم مومن و سلحشور ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر با گام‌های استوار و عزم راسخ و صفوف فشرده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا می‌کنند و بار دیگر ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار و تنفر خود را از موجودیت رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل اعلام خواهند کرد.
عضو کمیسیو اجتماعی مجلس با یادآوری اینکه مردم شهرستان‌های بوئین زهرا و آوج همیشه در صف مقدم حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند، عنوان کرد: بنده رجاء واثق دارم که مردم ولایتمدار و انقلابی مردم بوئین زهرا و آوج در تمامی بخش‌ها با لبیک به منویات مقام معظم رهبری با حضور گسترده و پرشور و شعور در راهپیمایی روز قدس یادگار ماندگار دیگری از خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به جای می‌گذارند. 
وی در پایان گفت: امروز حمایت از مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است.
انتهای پیام/2002

منبع: بوئین امروز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان