۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حرکت منافقانه عربستان، مانع بزرگ آزادی قدس است
کد خبر: ۲۰۲۴۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حرکت منافقانه عربستان، مانع بزرگ آزادی قدس است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روز قدس فریاد علیه منافقانی است که به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند، امروز مانع بزرگ آزادی قدس حرکت منافقانه عربستان و کشورهای منطقه است.

حرکت منافقانه عربستان، مانع بزرگ آزادی قدس است

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در قم با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز ماندگار و یادگار امام خمینی(ره) در تقویت جبهه مقاومت اسلامی و تضعیف و مقابله با آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس روز روابط بین‌الملل، وحدت امت اسلامی و فریاد حقوق بشر واقعی و اسلامی علیه جنایتکاران، ستمکاران و جبهه استکبار جهانی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روز قدس در شرایطی برگزار می‌شود که آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با نظام پیچیده اطلاعاتی، راهبرد تفرقه و جنگ مذهبی فتنه داخلی را درون امت اسلامی سامان دادند، گفت: متاسفانه باید بگوییم منابع طبیعی، انسانی و امکانات امت اسلامی در سایه جنگ نیابتی و عمل در مسیر راهبرد دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی هدر می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در این بین عربستان سعودی و کشورهای دیگر مانند ترکیه در راستای تحقق راهبرد دشمن عمل می‌کنند و متحد استراتژیک دشمنان شدند و میدان دوستی و مرزبندی دوستی و دشمنی را به هم زدند.

کعبی عنوان کرد: امروز مانع بزرگ آزادی قدس رژیم‌هایی مانند عربستان سعودی است، در این بین مقاومت اسلامی و جنگ با تکفیر، داعش و تقویت جبهه مقاومت بسترساز آزادی قدس است.

وی با بیان اینکه فریاد آزادی قدس در جمعه پایانی ماه رمضان با زبان روزه و اخلاص توسط امت اسلامی بسترساز وحدت امت اسلامی در زمینه محور مقاومت اسلامی است، گفت: روز قدس فریاد علیه منافقانی است که به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند، امروز مانع بزرگ آزادی قدس حرکت منافقانه عربستان و کشورهای منطقه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی که برای حمایت از قدس تشکیل شده، امروز ابزاری در دست عربستان سعودی است، جنگ با داعش، تکفیری‌ها و گروه‌هایی که علیه آرمان فلسطین اقدام می‌کنند، به وحدت نیاز دارد.

وی ادامه داد: تقویت جبهه مقاومت به ویژه مقاومت یمن و سوریه بسترساز وحدت جهانی و تقویت‌کننده محور مقاومت جهانی علیه رژیم صهیونیستی و آزادی قدس است.

وی یادآور شد: در شرایطی که آرمان فلسطین متاسفانه توسط این کشورها به فراموشی سپرده می‌شود، حضور در راهپیمایی روز قدس به عنوان فریضه الهی و واجب شرعی از مصادیق بارز اهتمام به امور مسلمین و عمل صالح سیاسی است.

انتهای پیام/78003/ج30/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان