۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین همه کشورها قبول کرده‌اند ایران جانانه مقابل تروریست‌ها ایستاده است/ در ارزیابی مدیران مراعات هیچ مسائل خاصی را نمی‌کنم
کد خبر: ۲۰۲۴۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

همه کشورها قبول کرده‌اند ایران جانانه مقابل تروریست‌ها ایستاده است/ در ارزیابی مدیران مراعات هیچ مسائل خاصی را نمی‌کنم

وزیر کشور گفت: امروز همه کشورها قبول کرده‌اند ایران مقابل تروریست‌ها جانانه ایستاده و این توفیق بزرگی است که با پای‌کار بودن مردم، رهبری و رئیس‌جمهور برگ زرین دیگری بر کارنامه نظام اسلامی افزوده است.

همه کشورها قبول کرده‌اند ایران جانانه مقابل تروریست‌ها ایستاده است/ در ارزیابی مدیران مراعات هیچ مسائل خاصی را نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از بجنورد، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در این آیین که قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بجنورد، نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری، روحانیون، مدیران کل و فرمانداران حضور داشتند اظهار کرد: در ارزیابی مدیران مراعات هیچ مسائل خاصی را نمی‌کنم برای آنکه باید پاسخگو باشم.

وی گفت: فعالیت‌های استاندار سابق خراسان شمالی خوب بوده است اگر چه این خوب بودن در عملکرد مدیران نسبی است و با ارزیابی‌های وزارت کشور وی موفق بوده است از این رو تصمیم گرفتیم مهندس پرویزی به خراسان جنوبی بروند.

وزیر کشور بیان داشت: البته شرایط خراسان جنوبی به واسطه شرایط اقلیمی بسیار متفاوت با خراسان شمالی بوده از این رو باید تلاش شود و انصافا استاندار جدید خراسان جنوبی هم با ویژگی خود مدیری خوب و پاک دست هستند.

وی اظهار کرد: در عین حال موفقت استاندار جدید منوط به همکاری همه مسؤولان و وحدت و انسجام مردم و مدیران است.

وزیر کشور نقش مشارکت مردم در توسعه را برشمرد و بیان داشت: پایه اقتصاد مقاومتی و سایر طرح‌ها حضور و مشارکت مردم است و رئیس‌جمهور هم به این موضوع بسیار اعتقاد داشته و تلاش می‌کند تا مشارکت بیش‌ از پیش مردم را در عرصه‌های گوناگون داشته باشیم.

وی ادامه داد: با منابع نفتی اداره کردن کشور امکان‌پذیر نیست و حتی اگر میزان صادرات نفت را افزایش هم داشته باشیم نمی‌توان نیازهای جاری را تأمین کرد از این‌رو مشارکت مردم را در عرصه‌های سرمایه‌گذاری نیاز داریم.

رحمانی فضلی اظهار کرد: استان‌های ما ما چه بخواهیم و چه نخواهیم باید وارد یک رقابت شوند و بی‌گمان نقش تعیین‌کننده در این زمینه مشارکت مردم است، از این رو ما سه استان را به‌صورت ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه این موضوع در تمامی استان‌ها به‌زودی انجام خواهد شد گفت: به‌ طور قطع با همکاری مجلس و مردم این طرح مهم را پیش خواهیم برد و ما در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت‌های استان در راستای تحقق این برنامه تصریح کرد: امیدواریم استاندار جدید خراسان شمالی در این زمینه پیگیری و تلاش لازم را انجام دهد.

وی در بخش دیگری با اشاره به شرایط خوب کشور تصریح کرد: این در شرایطی است که شاهد وضعیت کشورهای مختلف منطقه هستیم و کشورهایی که قبلا به‌صورت مخفی با اسرائیل ارتباط داشتند امروز به صورت علنی وارد مذاکره می‌شوند که این ناشی از بیداری ملت‌ها است و به‌ طور قطع این موضوع به نفع ملت‌ها خواهد بود.

رحمانی‌فضلی با یادآوری اینکه این تحولات به نفع اسلام رقم می‌خورد گفت: اکنون همه کشورها قبول کرده‌اند که یک کشور که در مقابل تروریست ایستاده و جانانه آن را دنبال می‌کند جمهوری اسلامی ایران است و این توفیق بزرگی است که با پای‌کار بودن مردم، رهبری و رئیس‌جمهور یک برگ زرین بر کارنامه نظام اسلامی افزوده شده است.

وی گفت: اکنون جنگ احزاب است و تنها جریان خالص که در مقابل دشمن ایستاده است ایران است و امروز ایران به‌عنوان محور مذاکرات است و بدون مشارکت ایران هیچ کار و نشستی انجام نمی‌شود.

وزیر کشور اظهار کرد: ما امروز کارنامه درخشانی در جهان داریم و ما بعد از برجام تلاش دشمنان را دیدیم که چگونه می‌خواستند کشور را به حاشیه ببرند اما با رهنمودهای رهبری موفق شدیم تا پرونده خودمان را از شورای امنیت بیرون بیاوریم البته هیچ‌گاه دشمنی‌های رژیم صهیونیستی و برخی کشورها با ما کم نشده و آمریکا هم هرگز دشمنی‌اش با ما کم نشده است.

وی با تاکید بر لزوم انسجام  ملی تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه وارد کردن به انسجام ملی است و ما نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد از این‌رو هر شخصی که به کشور و نظام اسلامی معتقد است باید توصیه به انسجام و وحدت کند.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: دولت هم به انسجام و وحدت ملی تاکید خاصی داشته و در راستای تقویت بیش از پیش آن می‌کوشد.

وی با اشاره به ثبات اقتصادی در کشور اظهار کرد: به‌ طور قطع ثبات اقتصادی بستر فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است و ثبات اقتصادی موضوع مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

به گفته وزیر کشور این توفیقات بزرگ برای کشور با همکاری مجلس شورای اسلامی و مشارکت مردم رقم خورده است.

وی با یادآوری اینکه دشمن همواره تلاش داشته تا به امنیت کشور آسیب وارد کند گفت: امروز امنیت در کشور با زحمات نیروهای امنیتی برقرار است و از این‌رو ما هیچ‌ چیز در کشور برای توسعه کم نداریم.

رحمانی‌فضلی با یادآوری اینکه اکنون سرمایه‌های خارجی روانه کشور است گفت: از این رو یک حادثه خوبی برای کشور در حال وقوع است که باید قدر بدانیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی از امنیت بالایی برخوردار است گفت: لازم است تا قدر نظام اسلامی، رهبری و رئیس‌جمهور را بدانیم که وی عنوان کرده که سرباز رهبری است.

وی با انتقاد از برخی فضا سازی‌ها برای فاصله انداختن بین رهبری و رئیس جمهوری اظهار کرد: کسانی که این فضاسازی را کرده و خلاف این را مطرح می‌کنند، جفا به‌نظام اسلامی می‌کنند.

انتهای پیام/63002/صا40

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان